Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: intony #138853:
presne takú trať som navrhoval ibaže s menšími odlišnosťami :
od Hlavnej stanice cez Hodžovo nám. - keďže mohí z nás by radi opäť zažili električku cez Štefánikovu ale nikto kompetentný nie je schopný to presadiť a ani ochotný už vôbec nie... zastávka Hodžovo nám., ďalej Kamenné nám. - AS - Dulovo nám. - Prievozská (prímestské linky SL) - Prievoz (križovatka, Tomášikova x Gagarinova) - Cintorín Ružinov - Vrakuňa, BILLA - Dudvážska - ŽST. P. Biskupice (napojenie na trať 131 v stanici). Ďalej by som umožnil napojenie trate za Dúbravkou na trať 110 a pokračovanie do novej zastávky "DNV, sídlisko" s konečnou v ŽST DNV a za Dúbravkou vetvenie trate s pokračovaním do Lamačskej brány, takže súpravy by striedavo premávali DNV / Lamačská Brána
Reply on: Solider #138881:
Vľavo od obrázku máš legendu, prečítaj si ju pozorne. A na Tvojom mieste by som zvážil spôsob vyjadrovania.
Reply on: vlado13 #138840:
To si nemyslím. Prečo by nemalo byť?
Reply on: Solider #138881:
Ak podzemne tak sa ospravedlňujem.
Reply on: vlado13 #138833:
"zmnena smeru jazdy na Čajkovského nič nerieši, chýba návrat z Čajkovského a Leškovej do tunela, aby sa dalo ísť na Pražskú, alebo tak im treba, ak môžu mať jeden úsek Leškovej zaslepený a vracať sa odtiaľ späť, tak môžu obehnúť niekoľko blokov a po 2 - 3 km sa pripojiť na konci z Radlinského na Starohorskú a šup hore Štefanovičovou do tunela a na Pražskú,"
Odpoviem najskôr otázkou: Keď chcem ísť z Uršulínskej na Dunajskú, kade musím ísť teraz a kade som mohol ísť pred zneprejazdnením Námestia SNP? Jednoducho tí, čo budú chcieť ísť autom na Leškovu, buď obídu, alebo pôjdu MHD. Alebo sa len tvárite, že chcete podporovať MHD a utlmovať IAD, keď Vám vadí, že autá musia obchádzať ❓
(Naviac, môj návrh s posunutím vjazdu do tunela by umožňoval lokálnej doprave z Leškovej odbočiť z Čajakovského vľavo na Štefanovičovu, vľavo na Šancovú a následne vpravo na Pražskú. Tranzit by išiel tunelom. Takže žiadne obchádzanie.)

"ešte tak vedieť kde by sa to na Pražskej vynorilo zpod zeme, aby sa to nepobilo s naprojektovanou prestavbou Pražskej v rámci projektu IPR,"
Tento návrh je v rozpore s projektom IPR (to je predsa jasné už podľa návrhu tunela pre autá pod Predstaničným námestím a zaústením električkovej trate na Hlavnú stanicu).
Vjazd do/výjazd z tunela na Pražskú by bol v mieste jej zmeny zo 6 pruhov na 4.
Výhodou oproti návrhu IPR je to, že nie je nutné monštrózne rozširovať Pražskú, ako je to v súčasnom návrhu.

"to o tuneli od Staromestskej až po I.Karvaša a 4.och pruhoch som čítal, ale kde sa tam zmestí aj výstupná rampa na povrch s pripojením pred SRo alebo naopak pred NBS?"
Výjazd z tunela by bol pred budovou STU (na južnej strane Námestia slobody), vo východnej časti, tak aby bola budova STU čo najmenej odtrhnutá od námestia. Samotná križovatka by už bola úrovňová.

"to už môžeme urobiť tunel pre tranzit na Pražskú aj pod Štefánikovou,"
Áno, aj to je možnosť. Ja sa alternatívam nebránim (narozdiel od poniektorých diskutujúcich ?).
Výhodou vedenia okolo Nám. slobody je možnosť napojenia podzemného parkoviska.
Ako si však predstavujete vedenie tunela pod Štefánikovou a najmä jeho napojenie na Staromestskú?
Reply on: tr3mp #138877:
Priamo cez medickú? Čo fetuješ?
Reply on: tr3mp #138877:
Samozrejme, vedenie v osi Mlynských nív je to logické.
Reply on: Solider #138878:
No hej,pán Zagrcaný by sa mohol spamätať.
Reply on: kuko1 #138876:
Tento problém nie je len v Dúbravke, ale všade.
Reply on: intony #138853:
Ako tu už Mike spomínal, s uvedenou trasou sa uvažovalo pri trojtrasových návrhoch metra ako linke C. Je to celkom logické vedenie.
Akurát ja by som navrhol odlišné vedenie v oblasti Nív, môj starší návrh:
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=sk&msa=0&msid=100189352358176269601.000444c3c7ca407c3f29d&z=15
Teda nie po Landererovej, ale po Mlynských nivách až po Bajkalskú a potom ďalej na Slovnaft ako Tvoje trasovanie.

Dôvody:
- lepšia obsluha bizniscentier a autobusovej stanice,
- Landererova je v dosahu Tvojej trate na Pribinovej.
Reply on: TeBeCe #138873:
No hej poondiaty záhradník by nemusel myslieť len na dlháče ale aj na Dúbravku a Záhorskú.Veď tu v Dúbravke nám robí problém napchať sa do busu a na dlháče tie busy vozia pár ľudí (15).
Reply on: Valec #138865:
To sa môže týkať maximálne tak Miloslavova, Kvetoslavova a ďalších obcí smerom na východ, keďže rovinská a lužnianska železničná zastávka je naozaj ďaleko od obce a nepoznám nikoho, kto by do týchto zastávok cestoval vlakmi - do Lužnej jedine tak letní rekreanti na bagrovisko.
Reply on: no.ev.di. #138845:
ak sa nemylim, tak viazanost ponuky je do 31.10.2009. Dovtedy musi DPB uzavriet zmluvu. V tomto pripade sa vedenie vyjadrilo ze rokovania zacnu hned po uzatvoreni sutaze. Zmluva (jej text) bola sucastou sutaznych podmienok, takze ide len a len o dohodnutie objednavky. Cize termin(y) dodavky, vybavenie, farbu interieru, ...
Reply on: intony #138871:
chcem - dostanem, teraz funguje len v ramci istej mestskej casti ? btw. uz coskoro ?
Reply on: intony #138871:
? ? .
Reply on: kuko1 #138870:
Hej, ja by som chcel, aby vznikla nová linka Vysoká pri Morave - Dúbravská cesta. Navrhujem interval 6 minút a úsek od Bystrice si platíš ? ?
Nemohla by vzniknúť nová linka Záhorská Bystrica-Dúbravská cesta?
Trasa by bola takáto: Obratisko Záhorská B., Krče, Krematórium (z), Pri Kríži, Homolova, Štepná, Žatevná, Pekníkova, Drobného, Alexyho, Švantnerova, Damborského, Lipského, Dúbravská cesta.
Interval by mohol byť každých 12 minút.Čo vy na to?
Reply on: Mike #138867:
To je fajn, že v ÚP pretvávajú práve trasy, ktoré kopírujú trate električiek ?
Reply on: Mike #138867:
*ÚDI
Reply on: intony #138853:
V materiáloch čo robilo údai začiatkom 80tych rokov (bol tu na ne link cez metroweb) sa pôvodne uvažovalo s trasou NS C - Stupava - Záhorská Bystrica - Lamač - vedľa žel. trate 110 - Hlavná stanica - Americké Nám. - ASMN - Mlynské Nivy - Prievoz - Slovnft - D.Hony...(trasy A a B sa odvtedy (cca 1980) kopírovali do ÚP až do poslených väčších zmien a doplnkov (vlani) kde prepojenie koridorov rozhádzalo A a B ))

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.