Reply on: Ike #138837:
SOR najprv zobral zákazku od BA, resp. uchádzal sa (myslím, že ako jediný, hoci sa mohlo aj Iveco s Crosswayom uchádzať a Solaris s Urbino 10 + ďalší výrobcovia ponúkajúci vozidlá do 11m) a uspel. To ešte nevedel, že uspeje aj v "boji" o Prahu. A tak mu môže byť nejaká Bratislava ukradnutá keď si objednáva ročne 10-20 vozidiel a vysúťažiť nevie viac ako 100ks vozidiel. Sa nedá porovnať ani koľko SORov má Bratislava a koľko ich bude mať Praha. Samozrejme, že aj lojalita výrobcu voči zákazníkom robí meno, ale však DPB sa nejak nesnaží a SOR kľudne môže venovať aj 100% výrobnej kapacity na Pražské SORky. Neverím moc SORu nakoľko je v tom J&T, čo je rovnaká skur.... mafia ako Penta (už sa neviem dočkať kedy nás bude J&T dávať na súd o ťažké milióny, tak ako to robí teraz Penta ? )
vlado13
takže zo zastávky pri SAV sa ukázala dnešná zastávka - prínos nula,
zrušenie nadchodu je úplná blbosť, ted aspoň podľa môjho zmýšľania - strata bezpečného priechodu, varti všekých pošlete na priechod pred Vanekom? veď to bude ešte horšie, ako v časoch, keď sa prechádzalo priamo na hranici krožovatky od SAV k bývalému parčíku,
zastávka na Hodžovom nám. uprostred komunikácie, ďakujem pekne, pravdepodobne aj zrušené ľavé odbočenia na Palisády, alebo ľavé odbočenia z Palisád na Nám. 1. mája? všetko sa tam akosi nepomestí,
zmnena smeru jazdy na Čajkovského nič nerieši, chýba návrat z Čajkovského a Leškovej do tunela, aby sa dalo ísť na Pražskú, alebo tak im treba, ak môžu mať jeden úsek Leškovej zaslepený a vracať sa odtiaľ späť, tak môžu obehnúť niekoľko blokov a po 2 - 3 km sa pripojiť na konci z Radlinského na Starohorskú a šup hore Štefanovičovou do tunela a na Pražskú, ešte tak vedieť kde by sa to na Pražskej vynorilo zpod zeme, aby sa to nepobilo s naprojektovanou prestavbou Pražskej v rámci projektu IPR,
to o tuneli od Staromestskej až po I.Karvaša a 4.och pruhoch som čítal, ale kde sa tam zmestí aj výstupná rampa na povrch s pripojením pred SRo alebo naopak pred NBS? iba za cenu búrania a búrania, že ten zámer 4-och pruhov by važadoval likvidáciu zóny pred budovami STU, proste chcete dva tuneli alebo jeden súvislý, to už môžeme urobiť tunel pre tranzit na Pražskú aj pod Štefánikovou,