pardón, 2x som nastupoval bez prijatého SMS lístka.... Ešte som vtedy nemal prečítanú tarifu, a myslel som, že DPB chce cez SMS lístok uľahčiť zákazníkom nástup lístka...
Prišiel som na zastávku a pri jedinom stánku bolo asi 6 ľudí a jeden pán si vyberal dlho noviny... Keď som videl, že došiel autobus, tak som proste naťukal 1100 a nastúpil, pretože papierový lístok by som si nestihol kúpiť. Keby došiel ku mne revízor a dal mi pokutu, asi by som na ňho pozeral ako na magora...
Inak 2 postrehy na túto tému:
1) Keď treba, zrazu DPB disponuje exaktnými sekundičkami
2) Zaujímavé, že keď v obchode platím bankomatovou kartou, notifikačná SMS príjde ešte skôr, ako predavačka stihne vybrať kartu s terminálu, no na SMS lístok sa čaká ako keby šiel z Olejkárskej poštovým holubom... náhoda alebo úmysel?
Podľa mňa by mal platiť čas ODOSLANEJ správy od zákazníka - a to, že príde SMS lístok s oneskorením, tak to nech je vina DPB a predĺžená platnosť lístka nech je kvázi grátis za nespoľahlivosť (a neschopnosť) služieb ktoré DPB ponúka... (Keď to budú 2 minúty, tak dve, keď pol dňa, tak pol dňa)
Síce áno, ale týmto si DPB veľmi zákazníkom nezíska...
Sám som nastupoval raz do vozidla s neprijatým SMS lístkom a to z jednoduchých dôvodov:
1) zastávka nedisponovala nijakým zariadením na predaj lístkov
2) žiadny lístok som nemal
3) napriek tomu, že platím zľavnené cestovné, som si kúpil SMS lístok v plnej cene
4) autobus ani lístok nechodili, no po 3 minutách (ktoré som tŕpol, kde je ten lístok) došiel prvý autobus...
5) keďže bolo nočný čas v oblasti Východného, kde chodí autobus 2x za hodinu, tak som nastúpil s tým, že to nejako ukecám... Lístok prišiel až o zastávku neskôr...
Nech si prepravný poriadok hovorí čo chce, udelenie pokuty zákazníkovi, ktorý v momente kontroly MAL platný lístok, za to, že ich technika je na úrovni 70. rokov a cestujúci okrem autobusov čakajú aj na lístky je BUZERÁCIA NAJVYŠŠIEHO STUPŇA...
NIKDY som nenahmatal gram tepla ani vľavo ani vpravo (nerátajúc piesočníky) pri zapnutom 1. stupni. zakončime teda tým, že VŠETKY vozy, ktorými som v chladnom počasí jazdil (a takých, ktorými som nejazdil, je málo) sú vadné.
PS: je mi jedno, či sa niekomu páči alebo nepáči, že jazdím plynule. budem tak jazdiť aj naďalej ?
Tak zo všetkých dostupných informácií je zrejmé, že nové citelisy premávajú na linke č.50, tak redaktor, či fotograf keď uvidel nejaký červený a relatívne nový autobus na linke č. 50, tak si automaticky myslel že to bude ten citelis ?
Jednou z prvých záhradkárových aktivít v DPB bolo, že koncom roku 2007 predal BEZ AKEJKOĽVEK SÚŤAŽE 49-percentny podiel dcérskej spoločnosti RECAR spoločnosti BigBoard (aj z jej billboardov sa dnes dobrý záhradník na nás vyškiera).
V októbri kúpil BigBoard na základe opcie z prechádzajúcej zmluvy ďalších 31 percent.
Cenu transakcie DPB nikdy nezverejnil. Vraj obchodné tajomstvo...
Ike
Prišiel som na zastávku a pri jedinom stánku bolo asi 6 ľudí a jeden pán si vyberal dlho noviny... Keď som videl, že došiel autobus, tak som proste naťukal 1100 a nastúpil, pretože papierový lístok by som si nestihol kúpiť. Keby došiel ku mne revízor a dal mi pokutu, asi by som na ňho pozeral ako na magora...
Inak 2 postrehy na túto tému:
1) Keď treba, zrazu DPB disponuje exaktnými sekundičkami
2) Zaujímavé, že keď v obchode platím bankomatovou kartou, notifikačná SMS príjde ešte skôr, ako predavačka stihne vybrať kartu s terminálu, no na SMS lístok sa čaká ako keby šiel z Olejkárskej poštovým holubom... náhoda alebo úmysel?
Podľa mňa by mal platiť čas ODOSLANEJ správy od zákazníka - a to, že príde SMS lístok s oneskorením, tak to nech je vina DPB a predĺžená platnosť lístka nech je kvázi grátis za nespoľahlivosť (a neschopnosť) služieb ktoré DPB ponúka... (Keď to budú 2 minúty, tak dve, keď pol dňa, tak pol dňa)