NIKDY som nenahmatal gram tepla ani vľavo ani vpravo (nerátajúc piesočníky) pri zapnutom 1. stupni. zakončime teda tým, že VŠETKY vozy, ktorými som v chladnom počasí jazdil (a takých, ktorými som nejazdil, je málo) sú vadné.
PS: je mi jedno, či sa niekomu páči alebo nepáči, že jazdím plynule. budem tak jazdiť aj naďalej ?
Tak zo všetkých dostupných informácií je zrejmé, že nové citelisy premávajú na linke č.50, tak redaktor, či fotograf keď uvidel nejaký červený a relatívne nový autobus na linke č. 50, tak si automaticky myslel že to bude ten citelis ?
Jednou z prvých záhradkárových aktivít v DPB bolo, že koncom roku 2007 predal BEZ AKEJKOĽVEK SÚŤAŽE 49-percentny podiel dcérskej spoločnosti RECAR spoločnosti BigBoard (aj z jej billboardov sa dnes dobrý záhradník na nás vyškiera).
V októbri kúpil BigBoard na základe opcie z prechádzajúcej zmluvy ďalších 31 percent.
Cenu transakcie DPB nikdy nezverejnil. Vraj obchodné tajomstvo...
Pozri si aktuálny územný plán a jeho zmeny a doplnky 01. V súčasnosti je v ňom územná rezerva pre trať Nové Mesto - Letisko (ale východne od diaľnice), a spojku na Letisko z trate od ÚNS. Pôvodne tam bolo aj pokračovanie na trať 130, ale to zmena 01 vypustila.
Ale nemusíme sa báť, že budú jazdiť na DD lebo Záhradník by si nedovolil nasadiť na DD staré autobusy. ?
Ináč dnes som zažil šok lebo som videl staršiu bielu Fábiu a bola oblepená, že Občianskí kandidáti a samozrejme kde inde som ju mohol vidieť ako na DD. Len neviem kto ju šoféroval žeby Kavecký? ?
"ak v smere na hl.st. pri chodníku, tak snáď aj v opačnom, alebo nie?"
Nie. Obe koľaje by viedli pri sebe, ale nie v osi komunikácie, ale na jej východnej strane. Riešilo by to problém s križovaním s ulicami, ktorých je na opačnej strane viac. Ani problém so zastávkami by nevznikal, pretože tie by boli umiestnené na otvorenejších priestranstvách (Hodžovo námestie, priestor pred SAV).
"mesto nemá peniaze ani na opravy rádovo v desiatkach miliónov €"
Veď predsa toto, čo vedieme, je akademická debata, nie? ?
"ponuka náhradnej kapacity namiesto Štefánikovej je práve to, čo je pre mňa nepochopiteľné, IAD treba z centra vytláčať a nie vytvárať podmienky na jej nárast, "
Ok, tak škrtni z môjho návrhu túto časť. Aj keď fakticky nejde o skapacitnenie, ale zachovanie kapacity.
určite v najbližšom vydaní BA Novín to bude na titulnej stránke aký sú Záhradník & Co. úspešní, že do BA došli nejaké autobusy (ako obvykle, transparentne obstarané)
V prípade prenájmu mercedesov ide o klasické nízkopodlažné osemnásťmetrové autobusy. V prenájme sa platí za každý reálne odjazdený kilometer, ceny sú približne od 35 do 43 centov za jeden vozokilometer. Na cenu má vplyv aj vek a technický stav vozidiel
. Podľa mestského dopravcu ide o operatívny krok do času, keď dôjde k prvým dodávkam
nových kĺbových autobusov."