Reply on: Petto #137311:
Len nevieš od ktorého nového roka. Každopádne od 1.1.2010 sa nespúšťa isto nič. ? Re #137315 Pežot: "pokiaľ nebola linka 133 z Dlhých Dielov sa nedalo dostať do mesta"
Takže na DD sa všetci 20 rokov sťahovali a len tak sedeli a čakali kedy sa bude dať dostať do mesta? A kam do mesta sa dostanú taký obyvatelia Vajnôr, ktorým už vyše 50 rokov chodí autobus maximálne na Trnavské mýto.
Re #137323 S499.1023: Ale keďže sa pomaly zBIDovatieva, tak to prečíslovanie treba spraviť tak či tak. A osobne by som sa skôr priklonil k tomu, aby sa prečíslovanie spravilo aspoň 3 mesiace pred spustením BID (aby sa zrazu z linky 212 na Patrónke nestala linka idúca niekam 50 km za mesto).
Re #137332 Pežot: "DD majú polikliniku na Antolskej? A než sa tam dostanem v noci, tak sa môžem ísť vypchať"
V noci sa na polikliniku chodí autobusom? Som nevedel že ti vlastné zdravie nie je hodné ani cca 6€ (toľko vyjde taxík z DD na Antolskú).
"Lebo nám sem behali 20 ročné karosy a 18 ročné TAMy, ktoré už akosi doslúžili."
JJ, doslúžili na DD, ale v pohode behajú do iných mestských častí.
Len pre upresnenie dodám, že nie som proti posilneniu dopravy tam kde kapacitne nestačí (čo príklad DD bol), ale aj to posilnenie treba robiť s rozumom. Ak sú ráno niektoré spoje preplnené, treba ich posilniť (či už kapacitnejším vozidlom-ako to bolo doteraz, alebo zdvojeným odchodom-ako je to oddnes), prípadne úpravou intervalu, ale len v danom čase a nie po celý deň. Neviem ako chodí plná L133 ráno keďže s ňou necestujem, ale v popoludňajšej špičke (vždy okolo 16tej) som v nej nikdy nevidel viac ako 30-40 cestujúcich. Na druhej strane si osobne myslím, že pre obyvateľov KV aj DD by bolo vhodnejšie posilniť linku 17 ak je čím, lebo tá ich (síce s prestupom) odvezie predsa len na viacero miest ako L133.
Papyr