Keď dojde ďalšia generácia, ktorá si nepamätá staré čísla, ale bude si pamätať iba tie nové, tá oblastné označenie môže využiť, (za predpokladu že bude aj naďalej propagované a ľudia ho budú ovládať)
Ja som v roku 1918 nežil, no prečo sa s tým nič nerobilo až do 2. svetovej vojny? Prečo to Česi sami sľúbili v Clevlandskej a Pittsburghskej dohode? Aby oklamali nás aj spojencov?
ČSFR bola už od svojej kreácie ako federácie na konci 60. rokov odsúdená po páde režimu na zánik. (Abnormálna konšttitúcia ČNR, nefedarilozovanie KSČ, neuzavretie štátnej zmluvy, neexistencia celoštátnych novín,...).
A ako najdes LUDI na VYKONAVANIE vlastnej administrativy a vlastneho sudnictva, ak v celej krajine je v 1918 -tom len niekolko desiatok vysokoskolsky vzdelanych ludi, ktori vedia po slovensky? Ako by si to technicky po odstraneni madarskej vrchnosti dokazal BEZ instalacie ceskych vzdelancov?
A tym, ze bude platit oblastne cislovanie liniek sa nejako MHD zlepsi? Ja si myslim, ze nie. Zhorsi sa MHD zbytocnym precislovanim liniek? Zhorsi, a to vyrazne. Na co je teda oblastne cislovanie liniek? Na onaniu sotousov v DPB.
Len nevieš od ktorého nového roka. Každopádne od 1.1.2010 sa nespúšťa isto nič. ?
Re #137315 Pežot: "pokiaľ nebola linka 133 z Dlhých Dielov sa nedalo dostať do mesta"
Takže na DD sa všetci 20 rokov sťahovali a len tak sedeli a čakali kedy sa bude dať dostať do mesta? A kam do mesta sa dostanú taký obyvatelia Vajnôr, ktorým už vyše 50 rokov chodí autobus maximálne na Trnavské mýto.
Re #137323 S499.1023: Ale keďže sa pomaly zBIDovatieva, tak to prečíslovanie treba spraviť tak či tak. A osobne by som sa skôr priklonil k tomu, aby sa prečíslovanie spravilo aspoň 3 mesiace pred spustením BID (aby sa zrazu z linky 212 na Patrónke nestala linka idúca niekam 50 km za mesto).
Re #137332 Pežot: "DD majú polikliniku na Antolskej? A než sa tam dostanem v noci, tak sa môžem ísť vypchať"
V noci sa na polikliniku chodí autobusom? Som nevedel že ti vlastné zdravie nie je hodné ani cca 6€ (toľko vyjde taxík z DD na Antolskú).
"Lebo nám sem behali 20 ročné karosy a 18 ročné TAMy, ktoré už akosi doslúžili."
JJ, doslúžili na DD, ale v pohode behajú do iných mestských častí.
Len pre upresnenie dodám, že nie som proti posilneniu dopravy tam kde kapacitne nestačí (čo príklad DD bol), ale aj to posilnenie treba robiť s rozumom. Ak sú ráno niektoré spoje preplnené, treba ich posilniť (či už kapacitnejším vozidlom-ako to bolo doteraz, alebo zdvojeným odchodom-ako je to oddnes), prípadne úpravou intervalu, ale len v danom čase a nie po celý deň. Neviem ako chodí plná L133 ráno keďže s ňou necestujem, ale v popoludňajšej špičke (vždy okolo 16tej) som v nej nikdy nevidel viac ako 30-40 cestujúcich. Na druhej strane si osobne myslím, že pre obyvateľov KV aj DD by bolo vhodnejšie posilniť linku 17 ak je čím, lebo tá ich (síce s prestupom) odvezie predsa len na viacero miest ako L133.
mali, mám od toho aj dokumentáciu keď sa to posudzovalo. Keby dakto "múdry" premýšľal pri projektovaní DD (ak vôbec o niečom takom dá pri DD hovoriť), tak by sa domy rozmiestnili s ohľadom na to, že DD budú raz väčšie a bude sa tadiaľ viesť električková trať. Kľudne tam mohla byť, nebyť imbecilov, ktorí umožnili aby sa za posledných 20 rokov stalo z DD niečo podobné ako je Hájik v ZA, ba ešte horšie. Treba sa opýtať Záhradníka a Kadnára či ako budúci zvolení predstavitelia KV nechcú pokračovať vo výstavbe DD až do rozmerov Petržalky ?
to nechápem inak, prečo sa DDáči trepú na Antolskú keď môžu ísť na Kramáre. V tej časti KV určite nemajú ľudia všetko v hlavách v poriadku. Česť tým čo hovoria, že namiesto blbostí typu L133,35,36 a 135 by mali vyriešiť električky, ich preferenciu a tiež hustotu zastávok. Mám tam dosť známych zo VŠ a SŠ, ktorí hovoria, že aspoň dve zastávky tam sú na riť, že by sa mali zlúčiť, posunúť alebo zrušiť a hlavne posilniť L17, lebo teraz vraj ako ráno premáva, tak ju rovno môžu zrušiť. Keby L133 zastavovala na všetkých zastávkach čo má po trase tak by určite nebola rýchlejšia ako električka. Včera som šiel L39 a krásne nás predbehla L5 na úplne voľnej ceste. Ako to potom asi vyzerá počas špičky s L133, keď je cesta od Botanickej po Nový most plná?!
koľko liniek máme na hlavnú stanicu, že ich je plná prdel? 93! Koľko do Dúbravky? 83. Do Rače nám čo chodím okrem posilovej L59?! Do Ružinova nám chodí dosť liniek - L68+78+96+98+196 a na Šafku hneď aj L50 pri prestupe z L95. A tie Podunajské Biskupice si strč aj s Ketelcom a Lieskovcom do zadku aby ťa to viac bolelo ? S L78 by som určite z Petržalky nešiel do Biskupíc a na L87 sa ohromne "skvele" prestupuje. Dodrbem sa do Ovsišťa vždy len preto, aby som zistil, že mi pred minútou L87 ušla a môžem čakať 20-30minút ? Si jasný, hlavne s tou L184 si to kuronoval. Nemôžeš vyvrátiť, že by namiesto L133 bolo lepšie posilniť L17, ktorá by pomohla aj kapacite na Račianskej radiále, ale tu sa opäť ukazuje ego Karlovešťanov, ktoré úmerne rastie s novými linkami. Pre DD postačuje L33 ako odvoz k električkám, len ju treba posilniť, potom ako doplnok nezávisle od L33, je to L32 a jedna doplnková minibus L35, ktorá by premávala obojsmerne po trase L35 a také veci ako L135 a 36 sú obyčajné namotávky dvoch magorov z KV, ktorých tam je asi viac ako len dvaja, jak sa mi tak vidí na tvojom príklade a ostatných zástancov linike odvšadial do DD ?
to bedákanie DD je už trápne... rovnako potom aj ja budem napríklad chcieť priame spojenie Pe-Kramáre a najlepšie s int 8-10 "lebo tam je detská nemocnica"...
OMG tak okrem dejepisu sa tu stále rozoberajú Dlhé diely...
Ešte jeden dva príspevky zdôrazňujúce že DD majú nemocnicu na Antolskej (aj všeobecných lekárov?) a že sa tam nemajú poriadne ako dostať a vieme kam bude zavedená ďalšia linka... ?
tak mi napadlo, netreba pri zavedení nového lístku meniť tarifu?
možnosť 1/nie alebo áno, ak bude v noci treba ešte jeden lístok?;
možnosť 2/áno, ak bude sms24 platiť aj na nočáky
poznámka - netreba tarifu schvaľovať či zverejniť nejakých 15 dní pred jej účinnosťou?
Re #137312 hoppusmark: a to, že "zdržovať sa v priestore dverí je zakázané" už z busov zmizlo? ?
Re #137315 Pežot: skutočne? a prečo potom vychádzajú linky z obratiska KV? aj tie okupuje Dúbravka?
Re #137332 Pežot: "nám sem behali 20 ročné karosy a 18 ročné TAMy, ktoré už akosi doslúžili." no a nám sem behajú teraz na 80tke, takže ešte "akosi" nedoslúžili...
Re #137336 Emo: to bude ďalší predvolebný spoj Zahradníka - DD-Antolská, najlepšie s 1-2 zastávkami a DO 15 minút... aspoň aj v Pe uvidíme, ako vyzerajú nové busy ?
Re #137337 Pežot: "Máme tu dokopy až 2 linky, ktoré spájajú DD s mestom" sú DD mestská časť? nie. MČ je predsa KV a tú predsa s mestom spájajú eliny. nemôžeme za to že tam máte jedného blba, ktorý už nevie, čo od dobroty pred voľbami vymyslieť, a vy mu to žeriete...
Re #137342 Pežot: a to si zrejme ráno nešiel z Pe do mesta, však? tam podľa teba určite jazdia poloprázdne busy, ktoré nepotrebujú žiadne posilnenie...
Re #137349 Pežot: si Zahradníkov hovorca? lebo takéto sprostosti som tu od nikoho z DD ešte nevidel... ?
Re #137354 Pežot: celý čas porovnávaš "úžasnú" 133 (ktorá mimochodm neobsluhuje všetky električokové zastávky) vs elina a že na 133 SU nestačia. tak potom si určite kĺbaky myslel na nejakú 12tku, však? hlavne vetou "Solarisy niesú riešenie. Riešenie budú nové kĺbaky "
Re #137358 Mischo1: tak na 133 potom netreba žiadny voz, lebo som nevidel, aby niekto išiel ráno v smere z oilstreet na DD. okrem toho 184 je tuším aj X31
Re #137368 Mischo1: "šak majú plnú prdel liniek ktore idu na stanicu pod novy most, do dubravky, do podunajskych biskupic, do rače, do ružinova " a všimol si si, že tie linky sú v počte napr. hl. stanica 1 kus (93)? a že tie linky po trase nejdú celou Pe? a že v Pe sú tiež sídliská od Hájov, cez Dvory, Lúky a Ovsište - niečo ako v KV sú DD? a jedna drobnosť navyše - že Pe nemá žiadne napojenie na električkovú trať?
no.ev.di.