Reply on: 21Tr #129542:
zel. trat netreba zakopavat, krizovanie kolaji zeleznice s elektrickou po technickej strake i organizacnej sme mali v BA davno vyriesene, bolo to na dnesnej Kriznej pred byvalo stanicou konskej zeleznice, netvrdim, ze to bol jediny spravny sposob a ze sa nemalo ci nemohlo hladat ine riesenie,Riazanska je nevhodnymmiestom pre prepojenie, preto jej stiesnene pomery si netreba vsimat, existovala moznost dvoch i nych linii, aj ked nie pri oboch pre spojenie vsetkych 3 radial
MiroBA
To prepojenie Zlatých Pieskov a Rače je uvažované pre výstavbu Industrial Parku. Ono to bude do budúcnosti dobré aj ako alternatíva vedenia el. liniek pri výlukach ako napr. teraz.
Ono určite by sa električková trať aj uživila po Gagarinovej do Vrakune. Žial realizácia v nedohľadne. Ono sa veľa prepáslo u nás v už 70tich rokoch kedy iné Československé mestá budovali podobné trate. Síce u nás sa stavala vtedy Dúbravská a Račianska radiála a na Vrakunskú ak bola vôbec niekedy projektovaná už neboli prostriedky.
Podľa mňa sa aj nezmyselne v r. 1961 vytrhali kolajnice zo starého mosta do Petržalky aj ked trať bola len po Sad Janka krála. Ako by to teraz pomohlo keby sa tá trať síce aj ked neprevádzkovala ale len udržiavala. V čase rušenia práve boli prvé úvahy o rozsiahlej výstavbe v Petržalke.
Síce neviem či vtedajšia trať do Petržalky vôbec spĺňala paremetre električky typu T a kde bola konkrétnejšie konečná.