Reply on: 21Tr #129542:
zel. trat netreba zakopavat, krizovanie kolaji zeleznice s elektrickou po technickej strake i organizacnej sme mali v BA davno vyriesene, bolo to na dnesnej Kriznej pred byvalo stanicou konskej zeleznice, netvrdim, ze to bol jediny spravny sposob a ze sa nemalo ci nemohlo hladat ine riesenie,Riazanska je nevhodnymmiestom pre prepojenie, preto jej stiesnene pomery si netreba vsimat, existovala moznost dvoch i nych linii, aj ked nie pri oboch pre spojenie vsetkych 3 radial
MatejBA
Miesto: Bratislava-Vajnory, Rybničná ul.
Čas výstavby:
2008 až 2011 I. etapa (biznis park s dátovým centrom, vzdelávacie a technologické centrum, budovy administratívy, obytné priestory, miestne zásobovanie, materská škola, škola a zariadenia služieb)
2011 až 2014 II. etapa
2015 až 2019 III. etapa
2020 až 2025 IV. etapa
- pri tych rokoch musim povedat, ze sa to musi riesit hned ? Lebo kym to postavia uz bude pomaly aj 4 etapa hotova