Reply on: 21Tr #129542:
zel. trat netreba zakopavat, krizovanie kolaji zeleznice s elektrickou po technickej strake i organizacnej sme mali v BA davno vyriesene, bolo to na dnesnej Kriznej pred byvalo stanicou konskej zeleznice, netvrdim, ze to bol jediny spravny sposob a ze sa nemalo ci nemohlo hladat ine riesenie,Riazanska je nevhodnymmiestom pre prepojenie, preto jej stiesnene pomery si netreba vsimat, existovala moznost dvoch i nych linii, aj ked nie pri oboch pre spojenie vsetkych 3 radial
vlado13
ina je otazka praveho odbocenia zo Stareho mosta, to by musela padnut za obet Umelka, v BA uz padli novej vystavbe za obet ovela vyznamnejsie budovy, ale aj tejto by bola velka skoda, asi pride o cast zahrady kvoli obluku trate z Petrzalky,
elektricky zo Stareho mosta maju predovsetkym obsluhovat zastavku na Safku, lave odbocenie na Vajanskeho mozno bude a mozno nie, nemozeme si byt isti nicim, vedenie mesta a nim zjednani odbornici neustale menia navrhy, prevazne vsak kuloarne,
linka cez Jesenskeho sa mozno uz neozivi, zaujmy Reduty a mozno aj niekoho ineho prevazia nad verejnym zaujmom, v BA by to nebola ziadna novinka,