Reply on: 21Tr #129542:
zel. trat netreba zakopavat, krizovanie kolaji zeleznice s elektrickou po technickej strake i organizacnej sme mali v BA davno vyriesene, bolo to na dnesnej Kriznej pred byvalo stanicou konskej zeleznice, netvrdim, ze to bol jediny spravny sposob a ze sa nemalo ci nemohlo hladat ine riesenie,Riazanska je nevhodnymmiestom pre prepojenie, preto jej stiesnene pomery si netreba vsimat, existovala moznost dvoch i nych linii, aj ked nie pri oboch pre spojenie vsetkych 3 radial
MiroBA
Myslím, že kľudne by mohli chodíť po dunajskej ako trolejbusy tak aj električky v BA takýto súbeh nie je zvykom až na pár krátkych úsekov ale napr. v Brne sú celé ulice po ktorých chodia električky i Trolejbusy. Dokonca v Brne pred časom bolo v podjazde pri Hl. nádraží -trolejbus i električka využívali ten istý trolejový vodič. Akurát ten druhý opačnej polarity musel byť posunutý voľačo dalej.