Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #100742:
Lebo sú tupí.
Reply on: 2xT3SUCS #100820:
Akékoľvek predĺženie intervalu by znamenalo POKLES počtu prepravených cestujúcich a tvoju nezamestnanosť.
Reply on: Marcelllooo #100753:
Žiaľ, nič nevieš.
Reply on: S499.1023 #100843:
Čudujem sa Ti, že ešte stále máš výdrž diskutovať s tým debilom.
Reply on: Marcelllooo #100746:
Ty sám sebe takéto vysvedčenie vystavuješ už niekoľko mesiacov (na tomto fóre) až niekoľko rokov (v domovnîckom združení). A chýba ti čo len minimálna schopnosť sebareflexie, nekvalifikovaný sopliak.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Marcelllooo #100722:
Ad Re #100596: "Planovat znamena ovela viac ako len vizia, ci snivanie. Znamena, okrem ineho, vyclenit financie."
Takže keďže na železničnú trať cez stred Petržalky (v úseku Bosákova - Janíkov dvor) ešte nie sú vyčlenené financie, tak sa táto trať neplánuje. ? Takisto sa neplánuje obsluha Lamačskej brány železnicou, pretože na výstavbu zastávky nie je projekt ani nie sú vyčlenené financie.
Táraš, táraš a táraš.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Marcelllooo #100722:
Ad Re #100597: "Trvam preto na povodnom vyjadreni"
Čiže trváš na tom, že vedcom treba všetko servírovať pod nos ako v škôlke.
A ja zasa trvám na svojom stanovisku, že ak niekto odmieta citovať podklady a odkazuje "však si to niekde nájdi", tak
buď je sprostý, alebo tára a žiadne podklady neexistujú.
Reply on: Marcelllooo #100736:
Sopliak, nevyjadruj sa k tomu, čomu nerozumieš, napríklad k previazanosti jednotlivých dopravných systémov alebo ku kategorizácii železničných tratí. Odpovedz na otázku, čím sa líši napr. trať Púchov-Horní Lideč od trate Kúty-Trnava.
Reply on: Marcelllooo #100726:
Teba vidím ako klasického nakupovača na internete s predchádzajúcim zneužitím poradenskej a výberovej funkcie klasického maloobchodu.
Mám ešte doplnkovú otázku: Na svoje súčasné pracovisko sa dopravuješ MHD?
Reply on: Marcelllooo #100722:
Sopliak, nespĺňaš vekové ani kvalifikačné predpoklady na to, aby si mohol hodnotiť zmysluplnosť dopravných projektov.
Reply on: 2xT3SUCS #100813:
aha, čiže pokiaľ sa ľudia v električke netlačia ako sardinky v konzerve namačkaní na sebe, tak je to nehorázne rozhadzovanie? ?
Reply on: 2xT3SUCS #100813:
A keby si náhodou práve ty kvôli tomu zdvojnásobeniu intervalov prišiel o prácu v DPB, to by sa ti páčilo? ?
Reply on: intony #100833:
Maximálne je to riešené tak, že doobeda a ráno je redší interval ako poobede.
Reply on: 2xT3SUCS #100826:
Ja myslím, že na tej teórii je kus pravdy. Asi nie vždy, ale často to tak môže byť (za predpokladu, že za takých nevyhovujúcich podmienok mnohí terajší víkendoví cestujúci presedlajú na IAD).

A k tomu, že tá teória by asi mala fungovať aj opačne si myslím, že zas až taká hlúposť to zas nie je. Príklad: ja by som 23-ku určite využíval častejšie, keby premávala častejšie (ale chápem, že by to zrejme bolo neefektívne). Lepšie intervaly cestujúci vnímajú pozitívne. Ich zhoršovaním len ešte viac ľudí prejde na IAD...

Re #100820 2xT3SUCS: A to aj na Vajnorskej radiále (kde je Polus) by si takto optimalizoval?
Reply on: 2xT3SUCS #100832:
Hovor si čo chceš, ale takto to funguje vo väčšine normálnych MHD v svete.
Reply on: intony #100828:
máš pravdu.treba tvrdo požadovať od DP, aby mal každý cestujúci svoj duplák. je predsa nemysliteľné, aby sa tlačili šiesti v jednom. kde je kultúra cestovania?! idem het, toto nemá zmysel...
Reply on: Ike #100789:
cez VT a HE urcite nie. Ide len o to, ci PO ostane mimo hlavnej trate KE - ZA - BA, alebo nie.

Re #100826 2xT3SUCS: obmedzovanim mozes dosiahnut len to, ze sa ludia na MHD prestanu spoliehat. To si zial vyskusali mnohe mesta ... No a konkretne pri elektricka, vzhladom na strukturu nakladov, ich obmedzenim cez vikend nedosiahnes taku usporu ako predpokladas.
Reply on: Peon #100827:
o tých linká nič neviem, takže sa k nim nevyjadrujem.
elek3čkami jazdím a trvám na tom, že naháňať karlovkou každé 4 minúty duplák s max. 10 cestujúcimi by dlhodobo neuniesol ani brunejský sultán... je to nehorázne plytvanie, vďaka (aj) ktorému nejazdí dodnes deň ani jedna toľko spomínaná a vzývaná nízkopodlažná elina. a ešte dlho nebude... ?
Reply on: 2xT3SUCS #100826:
Existuje mnoho príkladov zo sveta, kde táto teória funguje aj opačne, samozrejme nie lineárne. Inak, tiež som za redukciu počtu liniek pri zachovaní, alebo miernom zhustení celkového intervalu na radiále.
Reply on: 2xT3SUCS #100820:
Asi nežijem v Bratislave, ale ja sa aj cez víkend nevozím poloprázdnymi električkami, teda určite nie poobede. Nosná elektrická trakcia by mala mať slušný interval, nie taký, aby bol úplne primeraný.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.