toto isté spravili aj v Žiline cez víkendy na vybraných linkách a stálo to tam úplne za hovno. Spravili z 20minútového intervalu 40minútový a vtedy si nemôžeš dovoliť naslepo dojsť na zastávku, čo sa už pri 20minútovom dá.
Reakcia na Update: Čo nahradilo staré Ikarusy?....
Dnes pri ceste 95kou, ktorá praskala pod balíkom už na svojej druhej zastávke, som zhodnotila všetku tú úbohú žalosť, v ktorej v zimnom období cestujem denne. ? 435ky, ktoré DPB má, poznám od novoti, všetky, kus za kusom. Je jasné, sú to stroje, ktoré slúžia a prirodzene odchádzajú. Ale neadekvátne suplovanie bez akejkoľvek obnovy vo vozovom parku sú výsledkom onej spomínanej žalosti... 4846, s ktorým som šla dnes ráno. Býval to Pán voz. Dnes - ako aj z 80% ďalších - je z neho studené, smradľavé približovadlo, s lepkavými sedačkami, pofixkované, špinavé, vŕzgajúce, rozbité...A bude musieť vydržať ďalších x rokov... Že je masívny odliv cestujúcich? Čuduje sa niekto? ?
a som rád, že v tom článku boli spomenuté aj Ikarusy 400, lebo tie sú podľa mňa už tiež v strašnom stave.. Už je to jedno, aký autobus mi príde na zastávku, lebo všetky vozidlá DPB okrem nových SORiek (ktorými vôbec nechodievam) by mali byť do hodiny na vrakovisku..
A STK by mala vykonávať EXTERNÁ, od DPB nezávislá firma.. ?
a tiež nechápem, kedy chce mesto začať nakupovať nové električky.. to sa budeme ešte ďalších 50 rokov voziť v T3-kách??? Zatiaľ čo Praha ide kupovať cez 600 autobusov, 60+250 električiek, naša milovaná Bratislava nekupuje vôbec NIČ..
Len krátko k tomu článku: aj mne sa zdá,. že okolo toho tendra na kĺbáky je nejaké ticho.. No a ak sa nekúpi cez tých 200 kĺbákov, tak už môžu ísť do prdele.. To už nie je doprava, mesto sa absolútne nestará o svojich obyvateľov.. Žiť v BA je čoraz horšie a horšie... A prispieva k tomu aj (ne)kvalita ciest, (ne)kvalita MHD, prehustenosť výstavby, neriešenie parkovania, atď.. Včera som sa musel uhýbať asi 10-tim autám, ktoré stáli na chodníku a celý ho zaberali.. Potom som sa tlačil v autobuse jak taká sardinka, niekde blízko mňa som cítil bezdomovca... Krása verejných priestorov ako napr. Trnavské mýto tiež "zlepšuje" celkový dojem z mesta... A ten dojem je dosť nepríjemný.. hnus...
Cayte.
Chcem sa spytat jednu drobnost.
Ako to je ked v buse nefunguje (nie je zablokovany, nema stavu) ani jeden oznacovac? Zazil som taku situaciu dnes rano na linke 203 ked som isiel do worku. Je vtedy doprava zdarma alebo ma sofer dajaku peciatku na manualne oznacovanie ?
A ľudí ako on sú, bohužiaľ, plné vedenia jednotlivých SADiek. I keď u autobusov je to predsa len o niečom inom ako u električiek. Mám pocit, že dotyčný sa asi v živote neviezol cez víkend metrom v akomkoľvek meste... Lebo ja si nepamätám, že by som niekedy v živote v metre cez víkend stál (to by musel byť napr. nejaký koncert a pod.)... Ja by som, naopak, cez víkend posilnil súpravami linku 14, lebo od Tesca to chodí dosť narvaté...
Zase nejaký blbec "spoza volantu" ide rozdávať rozumy ako treba riadiť dopravu. ?
Re #100826 2xT3SUCS: Táto "teória" sa pekne potvrdila aj v Bratislave, konktrétne pri linke 74. Pamätám si, keď ešte cez víkend jazdil kĺbák každých 16 minút. Potom prišiel taký múdry človeka ako ty a začal škrtať. Dnes chodieva sólo každých 30 a vo voze v priemere tak isto 20 ľudí ako v čase kĺbákov. A zasa víkendová 93 je presným opakom, kedysi bol cez víkend interval 12-15 minút, dnes je 7,5 a ľudí skoro stále rovnako.
Plný súhlas. Inak pokiaľ viem, za elektrinu sa platí aj tak paušálne a ten paušál sa odvíja od špičky, čiže cez víkendy môžeš jazdiť aj s triplákmi a nezaplatíš za elektrinu o nič viac. To bol aj dôvod, prečo sa zavádzal celodenný 12-minútový interval. Alebo sa mýlim?
Ty sám sebe takéto vysvedčenie vystavuješ už niekoľko mesiacov (na tomto fóre) až niekoľko rokov (v domovnîckom združení). A chýba ti čo len minimálna schopnosť sebareflexie, nekvalifikovaný sopliak.
Ad Re #100596: "Planovat znamena ovela viac ako len vizia, ci snivanie. Znamena, okrem ineho, vyclenit financie."
Takže keďže na železničnú trať cez stred Petržalky (v úseku Bosákova - Janíkov dvor) ešte nie sú vyčlenené financie, tak sa táto trať neplánuje. ? Takisto sa neplánuje obsluha Lamačskej brány železnicou, pretože na výstavbu zastávky nie je projekt ani nie sú vyčlenené financie.
Táraš, táraš a táraš.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
ivanbuto