Ty sám sebe takéto vysvedčenie vystavuješ už niekoľko mesiacov (na tomto fóre) až niekoľko rokov (v domovnîckom združení). A chýba ti čo len minimálna schopnosť sebareflexie, nekvalifikovaný sopliak.
Ad Re #100596: "Planovat znamena ovela viac ako len vizia, ci snivanie. Znamena, okrem ineho, vyclenit financie."
Takže keďže na železničnú trať cez stred Petržalky (v úseku Bosákova - Janíkov dvor) ešte nie sú vyčlenené financie, tak sa táto trať neplánuje. ? Takisto sa neplánuje obsluha Lamačskej brány železnicou, pretože na výstavbu zastávky nie je projekt ani nie sú vyčlenené financie.
Táraš, táraš a táraš.
Ad Re #100597: "Trvam preto na povodnom vyjadreni"
Čiže trváš na tom, že vedcom treba všetko servírovať pod nos ako v škôlke.
A ja zasa trvám na svojom stanovisku, že ak niekto odmieta citovať podklady a odkazuje "však si to niekde nájdi", tak
buď je sprostý, alebo tára a žiadne podklady neexistujú.
Sopliak, nevyjadruj sa k tomu, čomu nerozumieš, napríklad k previazanosti jednotlivých dopravných systémov alebo ku kategorizácii železničných tratí. Odpovedz na otázku, čím sa líši napr. trať Púchov-Horní Lideč od trate Kúty-Trnava.
Teba vidím ako klasického nakupovača na internete s predchádzajúcim zneužitím poradenskej a výberovej funkcie klasického maloobchodu.
Mám ešte doplnkovú otázku: Na svoje súčasné pracovisko sa dopravuješ MHD?
Ja myslím, že na tej teórii je kus pravdy. Asi nie vždy, ale často to tak môže byť (za predpokladu, že za takých nevyhovujúcich podmienok mnohí terajší víkendoví cestujúci presedlajú na IAD).
A k tomu, že tá teória by asi mala fungovať aj opačne si myslím, že zas až taká hlúposť to zas nie je. Príklad: ja by som 23-ku určite využíval častejšie, keby premávala častejšie (ale chápem, že by to zrejme bolo neefektívne). Lepšie intervaly cestujúci vnímajú pozitívne. Ich zhoršovaním len ešte viac ľudí prejde na IAD...
Re #100820 2xT3SUCS: A to aj na Vajnorskej radiále (kde je Polus) by si takto optimalizoval?
máš pravdu.treba tvrdo požadovať od DP, aby mal každý cestujúci svoj duplák. je predsa nemysliteľné, aby sa tlačili šiesti v jednom. kde je kultúra cestovania?! idem het, toto nemá zmysel...
cez VT a HE urcite nie. Ide len o to, ci PO ostane mimo hlavnej trate KE - ZA - BA, alebo nie.
Re #100826 2xT3SUCS: obmedzovanim mozes dosiahnut len to, ze sa ludia na MHD prestanu spoliehat. To si zial vyskusali mnohe mesta ... No a konkretne pri elektricka, vzhladom na strukturu nakladov, ich obmedzenim cez vikend nedosiahnes taku usporu ako predpokladas.
o tých linká nič neviem, takže sa k nim nevyjadrujem.
elek3čkami jazdím a trvám na tom, že naháňať karlovkou každé 4 minúty duplák s max. 10 cestujúcimi by dlhodobo neuniesol ani brunejský sultán... je to nehorázne plytvanie, vďaka (aj) ktorému nejazdí dodnes deň ani jedna toľko spomínaná a vzývaná nízkopodlažná elina. a ešte dlho nebude... ?
Existuje mnoho príkladov zo sveta, kde táto teória funguje aj opačne, samozrejme nie lineárne. Inak, tiež som za redukciu počtu liniek pri zachovaní, alebo miernom zhustení celkového intervalu na radiále.
Asi nežijem v Bratislave, ale ja sa aj cez víkend nevozím poloprázdnymi električkami, teda určite nie poobede. Nosná elektrická trakcia by mala mať slušný interval, nie taký, aby bol úplne primeraný.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
hoppusmark01