Čím ďalej tým lepšie píšeš:
"Projektova dokumentacia sa vyuzije ta, co je hotova a co si uviedol ako link v dalsom prispevku"
To, čo som uviedol, nie je rozhodne projektová dokumentácia, ale zámer podľa zákona o posudzovaní vplyvov na životné prostredie.
Sám v inom príspevku #100236) uvádzaš:
"Presna projektova dikumentacia sa bude spracuvat - vychodiskovy odhad nakladov je tych 8mld, co sa pouzil pre polozapusteny variant elektricky. Presnejsia predstava zatial nie je."
Takže keď to dám dohromady, podľa Teba sa presná projektová dokumentácia nie je (bude sa ešte len spracovávať) a použije sa zámer podľa zákona o posudzovaní vplyvov na ŽP.
Vidím, že si správny manažér na správnom mieste. Nič pre Teba nie je problémom zrealizovať, aj keď problematike vôbec nerozumieš, jediné, čo potrebuješ, sú ľudia, čo to za Teba spravia.
Prirodzene, že petícia je právne relevantná, čo by právny expert Fosterovej 14 mal vedieť. Pomôcka naštuduj inštitúty celoštátneho a miestneho referenda.?
Re #100179 Marcelllooo: Odkiaľ si prišiel na to, že trolejnus je rýchlejší ako električka?
Re #100186 enumaelish: A tá kvalita trolejového vedenia a tie úžasné rýchlosti na mnohých vzdušných križovatkách a výhybkách, škoda rečí.
Re #100234 hoppusmark01: T-busové obratiská máš pri Patrónke 2 (Valašská, Vojenská nemocnica). Ale ako nad tým uvažujem asi máš pravdu.
Re #100262 Marcelllooo: Špeciálnym stavebným úradom na stavbu dráhy mesto nemôže byť, lebo nie je dráhový správny úrad.
On predovsetkym zabudol ze zatial co elektricku uviedol aj s nakladmi na vozidla, tak trolejbus bez nich. Ucelove klamanie. Nereaguj na neho, nestoji to za to.
Bude nejaky rozdiel medzi tymi modernizovanymi na zaklade starej zmluvy a tymi na zaklade novej? T.j. su v tej novej zmluve urcene aj nejake veci ktore su od starej ine? Myslim po technickej stranke.
Este jedna vec - kedy sa zacne s generalkami Ikarusov?
"Planovana trat do Petrzalky - 8 mld Sk
Trolejbusova trat v Petrzalke - cca 700 mil Sk"
Možno áno, len si zabudol napísať, že električka predstavuje oproti súčasnej L95 kapacitne silnejší systém, kdežto trolejbusy po kapacitnej stránke pre Petržalku neriešia absolútne nič.
Štúdia nestojí nič, keď ju tak veľkoryso navrhuje? ? je taký istý tĺk ako celý magistrát lebo tí tiež roky robia len plno štúdii a mestu je akurát tak z toho len hlbšie do vrecka. Okrem iného voľnejšie ulice tam kde treba by sa dalo získať zakázaním parkovania áut alebo vybudovať zábradlia, alebo iné prekážky pre autá aby napoli nezaberali chodník a napoli jazdný pruh. To je tiež problém a neni dakde ani treba rozširovať cestu o jeden pruh potom. ?
Povazujes ma za idota??? Ty si myslis ze hovorim o tych usekoch Sancovej kde je uz BUS pruh (ale mimochodom aj tak len v jednom smere), ja som dorazne specifikoval usek Trnavske myto - Racianske myto.
manazer je ten kto najde to riesenie, teda aspon tak chapu manazera vo svete (normalnom svete, teda mimo slovenska) ? ale "manazer" poddruh slovensky, to je niekto kto je na veducej pozicii a pride na to, ze musi niekomu prikazat aby nasiel riesenie, a potom situaciu vyriesil, ale ma mozno pravdu, tiez mam obcas taky pocit ☠ ☠ ☠
"Takze ja byt na magistrate, tak by som bol na veducej pozici a dal by som jasny prikaz: Najdite riesenie na preferenciu busov na tychto ulicach a vypracujte mi studiu." toto snad nemyslis vazne. prosim vypnite ho niekto, toto uz naozaj nemoze byt normalny clovek...
No čo sa týka tej kategorizácie, máš pravdu, železničné dráhy sa členia na celoštátne, regionálne, vlečky a je časť zákona o tebou spomínaných koridoroch. Len mi uniká to, že čo tým chceš povedať... . Že tunel musí byť do Janákovho dvora? (O tom pochybujem, že EÚ tak sama od seba rozhodla), alebo to, že tvoje ľahké vlaky budú čakať ešte aj na Zr BA - Filialka - Rajka? (to je pravda, to budú) Alebo mi chceš povedať, že EÚ si bude objednávať vlaky Janíkov Dvor - Filiálka z eurofondov?
Re #100174 ivanbuto: Presne tak. Ak napr. chcem ísť z domu na L 32 mám 3 možnosti:
a) krížom ako popisuješ (najrýchlejšie, proti predpisom),
b) 204 1 zastávku a prestup na 32 (obchádzka časová aj vzdialenostná),
c) pešo na Patrónku do podchodu a naspäť k Suchému mlynu (obchádzka časová aj vzdialenostná),
d) pešo k zastávke Dubová na prechod a k Suchému mlynu (obchádzka časová aj vzdialenostná).
Čo si z toho normálny človek vyberie, najmä keď sa ponáhľa. Predpokladám, že tak ako ja možnosť a).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
AAA
Re #100179 Marcelllooo: Odkiaľ si prišiel na to, že trolejnus je rýchlejší ako električka?
Re #100186 enumaelish: A tá kvalita trolejového vedenia a tie úžasné rýchlosti na mnohých vzdušných križovatkách a výhybkách, škoda rečí.
Re #100234 hoppusmark01: T-busové obratiská máš pri Patrónke 2 (Valašská, Vojenská nemocnica). Ale ako nad tým uvažujem asi máš pravdu.
Re #100262 Marcelllooo: Špeciálnym stavebným úradom na stavbu dráhy mesto nemôže byť, lebo nie je dráhový správny úrad.