Reply on: 810zssk #100303:
a to mam odkial vediet, ale predpokladam, ze rozsah modernizacie bude rovnaky.Ak Zahradnik neklame a kupia do 3-4 rokov 240 novych klbovych autobusov, tak Ikace na modernizaciu nepojdu.
Preco tam vsak idu Karosy mi je zahadou. Jedine logicke riesenie by bolo, na preklenutie obdobia a nasledneho vyuzitia tychto busov ako zalozne vozidla pre mimoriadky v elektrickovej doprave. To by som vsak osobne posielal radsej tie Ikace na GO. Su novsie, modernejsie, spolahlivejsie.
Vladimír
"Planovana trat do Petrzalky - 8 mld Sk
Trolejbusova trat v Petrzalke - cca 700 mil Sk"
Možno áno, len si zabudol napísať, že električka predstavuje oproti súčasnej L95 kapacitne silnejší systém, kdežto trolejbusy po kapacitnej stránke pre Petržalku neriešia absolútne nič.