...no a navyse MHD poznaju len okrajovo kedze sa vozia svojimi bmw-akmi ? takze tazko mozu pomoct (napr. prelinkovanim MHD,...) tim co na to nemaju a musia pouzivat MHD ale to je skor smutne ? ? ?
Hlavne že všetci "kandidáti" používajú vozidlá MHD na svoju propagáciu, oblepujú ich pútačmi zvonka, zvnútra, zozadu, zpredu, a vešajú do interiéru letáčiky, ale NAKÚPIŤ NOVÉ AUTOBUSY to nenapadne NIKOHO!
Nech si tie plagáty lepia niekam inam!
K teme: Veselo sa tu mazu prispevky... vidno.
Od temy: Podla neoficialnych vysledok petrzalskych docasnych volieb vyhral Peter Matuska, ktoreho jeden z cielov je aj prelinkovat MHD. Poobede mal pred Lucanskym LIDL-om pristaveny Ikarus 435.18 ev.c. 4822, vid:
www.mhdpage.net/foto/matuska_kv/zadok.jpg
www.mhdpage.net/foto/matuska_kv/zadok1.jpg
www.mhdpage.net/foto/matuska_kv/predok.jpg
akurat ze pre osobnu dopravu je trasovanie trati v juhovychodnej casti BA vyslovene nahovno
nemyslim si zeby sa po sprevadzkovani kolajovej dopravy z ruzinova na dolne hony zachovali subezne linky 78 a 87; 67 ako obsluzna castostojaca navozna linka by asi ostala...
napojenie zeleznice od cintorina by ti nenahradilo nic pretoze zeleznica je v tychto koncinach trasovana nahovno, koho by si tade chcel vozit ???
he, ale myslim, ze o letisku sa rozhodlo o napojeni nedavno vybudovanej benzinovej vlecky na exiszujucu trat aj smerom na Nove Mesto, takze by som ten Ruzinov uz dalej nerozvadzal. A presne ako si napisal, vymotat sa vo Vrakuni inak ako za pouzitia existujucej trate je temer nemozne... A ako som napisal, bolo by to ciastocne riesenie. Pochybujem, ze by sa tym smerom pri sucasnej frekvencii 78, 87 a 67 velmi vela vozov tymto smerom vypravilo. A 75 to nahradza len ciastocne, podobne ako 201 a 202 vobec. Nehovoriac o case - uplne to iste.
Kdezto napojenie zeleznice od Cintorina by toho nahradilo podstatne viac.
a este jedna vec - aj smerom na letisko ak chces tahat trat z ruzinova musis ist popod dotknutu zeleznicnu trat (a aj popod dialnicu) - v casoch ked este take ako hypernova nebolo som to navrhoval prekrocit naraz kusok za obratiskom a az nasledne vetvit trat na smer na letisko a na smer na dolne hony; nateraz by to ale bolo nevhodne kedze by sa tym obisli nakupne centra...
trasovanie cez ruzinov je ale jednoduchsie a aj prekrocenie trate na slovnaft a dialnice by som este za az tak zavazny problem nepovazoval, skor vidim velky problem v tom ako prejst cez vrakunu a tam ako jedine ako-tak schodne riesenie sa mi pozdava ist v priestore kde je aj zeleznicna trat (tam kde vedu cesty nie je priestor pre vlozenie trate)
zadratovat celu bratislavu vieme, ale v ako poradi je myslim veeelmi dolezita otazka, vsakze. A cez Ruzinov by som dh prioritne a v prvom rade NENAPAJAL. A viem, ze tolko sudneho rozumu maju, ze to tadial nenapoja, lebo to tam nie je ani kade - podkopavat by sa muselo uz niekde pri chlumeckeho...
Ochutnávač čiže sommelier. To má vzťah len k Tvojmu nicku, nie k Tvojmu teoretizovaniu. Ale nemyslím to nijako pejoratívne, vždy si na Teba spomeniem, keď odchádzam v noci z Hokejky a oči mi padnú na nápis Sommelier club:-D.
ak by si videl moje navrhy spred X rokov, tak by si vedel ze elektricky (ci ako tu kolajovu dopravu nazves) by som tahal z dolnych honov tak cez ruziznov ako aj cez slovnaft (a aj existujuce radialy by som sa snazil rozne vzajomne poprepajat aby sa nestavali situacie typu nieco sa zomlelo pri tuneli a tak mam celu karlovu ves a dubravku v prdeli...)
do mesta pojdu cez nivy... 202 nananananana
...alebo po pristavnej - co je riesenie pre celu oblast
tymto prepojenim vyriesis len vrakunu a dolne hony - medzi jarky a okolie su od macochy ?
cez trnavske tych ludi do mesta asi vela cestovat nepotrebuje, ale zato nie mala cast ich ide aj do ruznova napriklad a urcite radsej pojdu do mesta cez trnavske myto ako cez nove mesto
to je prave ono, ked potiahnes trat stredom ulice, mas po bezkoliznosti.
A kolko trati je tak vo svete postavenych ? Mrte.
A nestvi ma uz s tym ruzinovom, pretoze to je uchylka prvej kategorie. Je to drahe a debilne. Kto chce z DH cestovat na trnavske ?
Na trnavskom to bude za rovnaky cas ako 2O1, co dakujem pekne. Ak mas pocit, ze DH cestuju do mesta cez trnavske, tak sa mylis.
kym sa to bude stavat, tak T 3 už nebude ani muzealny kus - (na pokraji vyhynutia, v piatich celosvetových exemplároch ? ).
Rozdiel v napati, podobne ako v rozchode je riesitelny.
S tou zeleznicou sa mylis, lebo ona bola stavana pre priemyselne ucely na jednej strane a obchadza to co je pre prepravu cestujucich podstatne - obytne zony na strane druhej. Len s jej dostavanim - pripojenim obytnych zon je pouzitelna na osobnu dopravu, prestup z autobusov je na mnohych miestach nezmyselny.
akurat ze obe zeleznicne trate v danej oblasti maju dost nestastne smerovanie z pohladu vnutromestskej dopravy... co myslis, preco v ramci BID bola realne vyuzivana len trat v smere na brno ?
a pokial by si uz mal stavat aj zeleznicu v radialovom smere do centra, tak to je uz vazne rozumnejsie vyuzit jestvujucu radialu elektriciek na ruzinovskej; akurat ju trocha upravit aby doprava po nej bola rychlejsia.
PS: mna tu niektori kamenuju (aj) za to zeby som rad upravil trakcne napatie na elektrickach na 3kV-; ale zaujimave ze ty by si kludne cez sidlisko potiahol zeleznicnu trat napajanu 25kV~ alebo by si nebodaj chcel nechat vykony na tych tratiach na diesle ci nebodaj pary ?
Re #61321 Sommelier: krizovatkou kazdodenne prechadzam a ta situacia tam sa mi nezda niak kriticka (ale realne by som tam asi riesil trat zapustenu do terenu a cestu v tom uzkom koridore nad nou; zaroven by trat mimorurovnovo prekonala aj dotknutu krizovatku); vyrazne horsia situacia je v oblasti zastavky komarovska...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.