Reply on: intony.sk #61323:
kym sa to bude stavat, tak T 3 už nebude ani muzealny kus - (na pokraji vyhynutia, v piatich celosvetových exemplároch ? ).Rozdiel v napati, podobne ako v rozchode je riesitelny.
S tou zeleznicou sa mylis, lebo ona bola stavana pre priemyselne ucely na jednej strane a obchadza to co je pre prepravu cestujucich podstatne - obytne zony na strane druhej. Len s jej dostavanim - pripojenim obytnych zon je pouzitelna na osobnu dopravu, prestup z autobusov je na mnohych miestach nezmyselny.
intony.sk
Ja som za ten stred, pretože mi to prijde najpriateľnejšie s hľadiska vzdialnesoti od domov, výbru stromov, atď...
Tá kombinácia električiek a vlakov má veľa problémov, napätie, vozidlá,... V tom prípadu bz kľudne mohli električky do Vajnor, Rače, Devínskej ísť po železnici.