neviem či existuje nejaká norma na vzdialenost od obytných budov, ale Tí ľudia si tie byty nekúpili s tým, že sa im tam bude preháňať nejaký bombardier.
Zrušíš tým dva jazdné pruhy - čo na Kazanskej nie je možno problém, ale pre prejazdnosť križovatky áno.
poprosim ta, skus si tu trasu co navrhujes prejst pesi a trocha kriticky zhodnotit realnost umiestnenia kolajnic v danej trase...
prekonanie kruhoveho nie je prusvih, pojdes blizsie k dunaju priblizne po takej istej trase ako je cesta z pristavnej na slovnaft, vlecku zeleznice do pristavu mozes prekrizit cez existujuci nevyuzivany podjazd ktory tam ostal po povodnej ceste...
domy na kazanskej su omnoho vacsi prusvih; tam sa to uz da riesit asi jedine zrusenim jedneho dvojprudu cesty...
Aj to ma napadlo. Pokračovanie priamo po Pribinovej cez prístav, popri Prístavnej. Ináč tam nieje podkopaný kruhovú objazd, ale podjazd na mieste dnešného podchodu pre chodcov pri Baumaxe, potom využitie existujúceho koridoru vlečky smerujúcej na Tučkovu, resp. jej pojazdu pod železnicu z Prístavného mostapotom súbežne so žezenicou, s nadjazdom resp. podjazdom v oblasti Jastrabej. http://img82.imageshack.us/my.php?image=3330fj.jpg (zhruba)
Nie uplne od veci.
Prečo to musi ist po Stefanikovej pod zemou ?
Su tam velke pivnice, aby to tam nemuselo ist metre a metre pod zemou. Ja by som stefanicku videl ako cool boulevard. ☺
K tej trati na DH...
Nemyslis, ze je lepsie tu trat tahat cez pristav po existujucixh kolajniciach ? lebo to prekonanie kruhoveho je prusvih, tiez tam nemozes podkopavat tisic tonove betonove stavby ako sa Ti zachce.
Navyse na kazansku sa uz takto nedostanes. Neobides ani nepodkopes bez vaznych demolacii.
Navyse tam trat je, tak vzniklo toto...
No asi skôr od veci ☺ na tej mape je vlastne spravená taká kombinácia rýchlo- a pomaloelektričky.. Tie poprepájané trate v centre nie sú príliš koncepčné, je to vlastne len rozvetvovanie a komplikovanie súčasných trás.
Podľa môjho názoru by bolo najlepšie ak by sa spravili hlavne trasy A a B (samozrejme električkové) -čiže polooblúky (alebo ako to tu niekto nazval) s dvomi križovaniami v centre.
Tieto trate by som potom úplne fyzicky oddelil od ostatných električkových tratí a potom rozmýšľal čo ďalej so zvyškom tratí-ako ich čo najlepšie dobudovať aby vhodne dopĺňali NDS.
Teda radiály Ružinovská, račianska, karloveská a petržalská
by boli NDS.
Samozrejme také predĺženie trate z Dúbravky a vybudovanie terminálu SAD by bolo super, takisto ako predĺženie trate na Letisko a vybudovanie novej trate na Dolné Hony.
Možno niečo k veci alebo od veci.
Modrý úseky - nadjazd, most, estakáda
Červený úsek - tunel, podjazd
Žlté body - svetelná signalizácia resp. svetelná signalutzácia s preferenciou, prípadne plnou. http://img231.imageshack.us/my.php?image=elektrickedrahyx6hx.jpg
Re #61289 Sommelier:
"menej nákladné železničné projekty"
Trúfam si tvrdiť, že železničný tunel filiálka-Petržalka popod Dunaj bude o dosť drahší ako električkový Trnavské mýto-Nový most.
Celú Tvoju stať o námietkach voči tunelom nechápem. V #61123 píšeš "Aj tak sa mesto musí obísť a to aspoň dva krát" a keď sa Ti snažím vysvetliť, že presne toto chcem, zrazu na to nevidíš dôvod. Okrem toho, ja nenavrhujem prepájať železnicu a električku.
Kde chceš uzavrieť okruh Bajkalskou alebo Tomášikovou? To, čo navrhuješ, je štvrťokruh a jedna z týchto tratí by nebola od veci (najmä na prepojenie radiál pre prípad výluk či havárií), ale až na to budeme mať.
Ohľadne prechodov - ak je kríženie kryté semaformi, nestojíš na ňom desiatky sekúnd, pretože tí, čo ťa "snáď pustia", majú červenú.
"v mnohych mestach dosli na oblukovu strukturu dopravy namiesto skrz na skrz"
V tom sa úplne zhodujeme. Preto sa mi nepáči riešenie železnica S-J a rýchlodráha Z-V s jedným priesečníkom v centre, pretože to je "skrz na skrz". Falošný okruh Z-S a J-V s dvoma priesečníkmi obslúži podstatne väčšie územie.
Ostrovčeky - dlabem na ne preto, pretože tie sú tou najmenšou závadou. Pár by ich bolo treba predĺžiť, keby sa nasadili dlhšie súpravy, ale inak sa dá fungovať pri súčasnom stave.
Šamorín a letisko už naposledy: JA by som pokojne nechal jazdiť busy od Šamorína na Nivy. TY si ten, kto navrhuje uťať prímestské linky v ÚR. Ja tvrdím, že ak uťať, tak ich treba ukončiť na trase NDS. Najbližšou traťou, na ktorej sa uvažuje o NDS, je ružinovská radiála predĺžená na letisko. Na súčasnú konečnú Astronomická sa z diaľnice nedostaneš, najbližší výjazd je pri letisku. Vot tak.
Mimochodom, Ty navrhuješ ukončiť busy pri cintoríne Ružinov. Podľa môjho návrhu tadiaľ pôjdu a pokojne tam môže, kto chce, prestúpiť na pomalý trolejbus, a kto nie, môže sa previezť k rýchlodráhe. Takže by sme mohli byť spokojní obaja, či nie?
To Martin Fundárek: Sorry za to prehliadnutie, ani som to nezaregistroval.
Prečo do chatového vzťahu zaťahuješ osobné preferencie ? V mnohom sa hrubšie mýli, rovnako ako ja.
Ukoncit autobus zo Samorina na letisku a potom cestujuceho tahat po kolajach cez ruzinov do mesta mi prislo ako odborne vyjadrenie toho, kto nevidel ani mapu Bratislavy.
Som rád, ze si z ochutnavaca (to Ti nezabudnem ☺) presiel na konzultant. To znie lepsie, ale je to stale dost vseobecne.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Sommelier
Prečo to musi ist po Stefanikovej pod zemou ?
Su tam velke pivnice, aby to tam nemuselo ist metre a metre pod zemou. Ja by som stefanicku videl ako cool boulevard. ☺
K tej trati na DH...
Nemyslis, ze je lepsie tu trat tahat cez pristav po existujucixh kolajniciach ? lebo to prekonanie kruhoveho je prusvih, tiez tam nemozes podkopavat tisic tonove betonove stavby ako sa Ti zachce.
Navyse na kazansku sa uz takto nedostanes. Neobides ani nepodkopes bez vaznych demolacii.
Navyse tam trat je, tak vzniklo toto...
http://img230.imageshack.us/img230/9979/mapkabiskupice6ea.jpg