Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: intony.sk #61323:
kym sa to bude stavat, tak T 3 už nebude ani muzealny kus - (na pokraji vyhynutia, v piatich celosvetových exemplároch ? ).

Rozdiel v napati, podobne ako v rozchode je riesitelny.

S tou zeleznicou sa mylis, lebo ona bola stavana pre priemyselne ucely na jednej strane a obchadza to co je pre prepravu cestujucich podstatne - obytne zony na strane druhej. Len s jej dostavanim - pripojenim obytnych zon je pouzitelna na osobnu dopravu, prestup z autobusov je na mnohych miestach nezmyselny.
Reply on: Sommelier #61320:
akurat ze obe zeleznicne trate v danej oblasti maju dost nestastne smerovanie z pohladu vnutromestskej dopravy... co myslis, preco v ramci BID bola realne vyuzivana len trat v smere na brno ?
a pokial by si uz mal stavat aj zeleznicu v radialovom smere do centra, tak to je uz vazne rozumnejsie vyuzit jestvujucu radialu elektriciek na ruzinovskej; akurat ju trocha upravit aby doprava po nej bola rychlejsia.
PS: mna tu niektori kamenuju (aj) za to zeby som rad upravil trakcne napatie na elektrickach na 3kV-; ale zaujimave ze ty by si kludne cez sidlisko potiahol zeleznicnu trat napajanu 25kV~ 🙂 alebo by si nebodaj chcel nechat vykony na tych tratiach na diesle ci nebodaj pary ? 😃

Re #61321 Sommelier: krizovatkou kazdodenne prechadzam a ta situacia tam sa mi nezda niak kriticka (ale realne by som tam asi riesil trat zapustenu do terenu a cestu v tom uzkom koridore nad nou; zaroven by trat mimorurovnovo prekonala aj dotknutu krizovatku); vyrazne horsia situacia je v oblasti zastavky komarovska...
Reply on: Sommelier #61320:
No proti tvojmu by tiež podpisovali petíciu, pretože pre niektorých tupcov sú hlučné aj trolejbusy...
Ja som za ten stred, pretože mi to prijde najpriateľnejšie s hľadiska vzdialnesoti od domov, výbru stromov, atď...

Tá kombinácia električiek a vlakov má veľa problémov, napätie, vozidlá,... V tom prípadu bz kľudne mohli električky do Vajnor, Rače, Devínskej ísť po železnici.
jaka hrubka blizko blizit sa najblizsi. jeeeeeeeeeeeee ?
Reply on: si #61319:
mozno mas pravdu, ale postavia sa proti tomu. Dolezite je rozptylenie hluku a vzhladom na 8 poschodove rarohy, rovno oproti sebe... rachot, buchot. nebude sa im to pacit... Neviem. Mozno. Je to riesenie, ale s dvomi dra. Drasticke a drahe.
V spicke krizovatka neznesie zredukovanie a to nemyslite vazne, bol by to krok spat ! Je len otazkou casu, kedy sa vzadu na dvojkriznej urobi dalsie + a zacne sa stavat za tratou na DS.
To parkovisko je mimo obliga, jedna sa o ciaru na semaforoch a pocet pruhov na nej, resp najblyzsich 30 metrov za nou.
Reply on: intony.sk #61317:
realne to nepojde. Skor by som pouvazoval nad stocenim trate k poste a pokracovat v pravom koridore, ako to bolo planovane. Tak by sa dal vyriesit problem s krizovatkou.
Ako poznamenal si, treba cele miestne zastupitelstvo za tuto dementnost povesit.
Ti obyvatelia, ktori zaplatili za tie byty radovo miliony... to je vlastne jedno, ale kazdy Ti proti tomu podpise peticiu.

Mne sa ciastocna kombinacia vlakov a elektriciek paci, najma v sucastnom stave. dokoncil by som niektore prepojenia elektrickami - Zahradnicka a nivy.
Nepokladam za racionalne stavat na DH zbrusu novu elektrickovu trat, najma ked do oblasti vedu 2 zeleznicne.
Reply on: Sommelier #61310:
nuz, ci uz mat hned pod oknami kolajovu trat alebo cestu, to je asi viac-menej aj jedno (ak je trat a vozidla po nej premavajuce udrziavane); skor ten co to projektoval by asi zasluzil zavesit za pytlik do prievanu...
dotknuta krizovatka nie je tak exponovana zeby nezniesla zredukovanie poctu jazdnych pruhov na jednom ramene; nakoniec tam pod tymi domami je uz viac-menej permanentne vyuzivany jeden jazdny pruh v kazdom smere ako parkovisko...
Reply on: Sommelier #61315:
Nerád by som motal dokopy vlaky a električky...
Reply on: Sommelier #61316:
Hej, akurát, že tvoje vedie cez verejné zelezné plochy. A ja som už povedal, že trať cez Kazanskú je v stredovom páse. Kazanská sa dá v prevažnej miere rozšíriť a nie je tam veľmi hustá premávka. Miesto tam nato je keďže ty tam chceš koľaje. Na niektorých miestach je Kazanská viacprúdová. Prekonanie Ulice Svornosti a Popradskej nadjazdom, potom zídenie a prechod do stredového pásu.
Reply on: intony.sk #61313:
no, ale nebude to 6 metrov od okien, to si uvedom. A tu kazansku rozširiš na dlzke 15 metrov, co je na prejazd krizovatky nepostacujuce.
Reply on: intony.sk #61314:
cez mlynske by bola alektrička T3 a K2 a spol. s pokracovanim na gagarinovu, tomasikovu.

Cez pristav by jazdil vlak s primestskymi jednotkami... 1435 mm
Reply on: Sommelier #61312:
A ja naťahám električku cez Mlynské nivy? Veď ty si hovoril niečo o trati cez prístav...
Reply on: Sommelier #61310:
Pri križovatke, sa dá cesta rozšíriť, choď sa pozrieť na Kazanskú osobne.
A inak u tvojho návrhu asi nevadí, že sa bude pred domami vo Vrakuňi preháňať železničné vozidlo...
Reply on: intony.sk #61306:
tie mlynske nivy by som prenechal električke a železnicu cez pristav - s vytvorenim elegant prestupu na Tučkovej
Reply on: si #61309:
Re #61209 si: #61211
Reply on: intony.sk #61308:
neviem či existuje nejaká norma na vzdialenost od obytných budov, ale Tí ľudia si tie byty nekúpili s tým, že sa im tam bude preháňať nejaký bombardier.
Zrušíš tým dva jazdné pruhy - čo na Kazanskej nie je možno problém, ale pre prejazdnosť križovatky áno.
Reply on: Sommelier #61304:
poprosim ta, skus si tu trasu co navrhujes prejst pesi a trocha kriticky zhodnotit realnost umiestnenia kolajnic v danej trase...

prekonanie kruhoveho nie je prusvih, pojdes blizsie k dunaju priblizne po takej istej trase ako je cesta z pristavnej na slovnaft, vlecku zeleznice do pristavu mozes prekrizit cez existujuci nevyuzivany podjazd ktory tam ostal po povodnej ceste...
domy na kazanskej su omnoho vacsi prusvih; tam sa to uz da riesit asi jedine zrusenim jedneho dvojprudu cesty...
Reply on: Sommelier #61304:
Trať na Dolných honoch ide od Popradskej v stredovom páse Kazanskou.
Reply on: Sommelier #61304:
Štefánikova by bola pekná po povrchu, ale to by sa musela doprava výrazne obmedziť a neviem ako by to dopadlo ?
Reply on: Sommelier #61304:
Aj to ma napadlo. Pokračovanie priamo po Pribinovej cez prístav, popri Prístavnej. Ináč tam nieje podkopaný kruhovú objazd, ale podjazd na mieste dnešného podchodu pre chodcov pri Baumaxe, potom využitie existujúceho koridoru vlečky smerujúcej na Tučkovu, resp. jej pojazdu pod železnicu z Prístavného mostapotom súbežne so žezenicou, s nadjazdom resp. podjazdom v oblasti Jastrabej.
http://img82.imageshack.us/my.php?image=3330fj.jpg (zhruba)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.