Reply on: intony.sk #61323:
kym sa to bude stavat, tak T 3 už nebude ani muzealny kus - (na pokraji vyhynutia, v piatich celosvetových exemplároch ? ).Rozdiel v napati, podobne ako v rozchode je riesitelny.
S tou zeleznicou sa mylis, lebo ona bola stavana pre priemyselne ucely na jednej strane a obchadza to co je pre prepravu cestujucich podstatne - obytne zony na strane druhej. Len s jej dostavanim - pripojenim obytnych zon je pouzitelna na osobnu dopravu, prestup z autobusov je na mnohych miestach nezmyselny.
Sommelier
Ako poznamenal si, treba cele miestne zastupitelstvo za tuto dementnost povesit.
Ti obyvatelia, ktori zaplatili za tie byty radovo miliony... to je vlastne jedno, ale kazdy Ti proti tomu podpise peticiu.
Mne sa ciastocna kombinacia vlakov a elektriciek paci, najma v sucastnom stave. dokoncil by som niektore prepojenia elektrickami - Zahradnicka a nivy.
Nepokladam za racionalne stavat na DH zbrusu novu elektrickovu trat, najma ked do oblasti vedu 2 zeleznicne.