Reply on: intony.sk #61323:
kym sa to bude stavat, tak T 3 už nebude ani muzealny kus - (na pokraji vyhynutia, v piatich celosvetových exemplároch ? ).Rozdiel v napati, podobne ako v rozchode je riesitelny.
S tou zeleznicou sa mylis, lebo ona bola stavana pre priemyselne ucely na jednej strane a obchadza to co je pre prepravu cestujucich podstatne - obytne zony na strane druhej. Len s jej dostavanim - pripojenim obytnych zon je pouzitelna na osobnu dopravu, prestup z autobusov je na mnohych miestach nezmyselny.
si
a pokial by si uz mal stavat aj zeleznicu v radialovom smere do centra, tak to je uz vazne rozumnejsie vyuzit jestvujucu radialu elektriciek na ruzinovskej; akurat ju trocha upravit aby doprava po nej bola rychlejsia.
PS: mna tu niektori kamenuju (aj) za to zeby som rad upravil trakcne napatie na elektrickach na 3kV-; ale zaujimave ze ty by si kludne cez sidlisko potiahol zeleznicnu trat napajanu 25kV~ alebo by si nebodaj chcel nechat vykony na tych tratiach na diesle ci nebodaj pary ?
Re #61321 Sommelier: krizovatkou kazdodenne prechadzam a ta situacia tam sa mi nezda niak kriticka (ale realne by som tam asi riesil trat zapustenu do terenu a cestu v tom uzkom koridore nad nou; zaroven by trat mimorurovnovo prekonala aj dotknutu krizovatku); vyrazne horsia situacia je v oblasti zastavky komarovska...