Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
K teme: Veselo sa tu mazu prispevky... vidno.
Od temy: Podla neoficialnych vysledok petrzalskych docasnych volieb vyhral Peter Matuska, ktoreho jeden z cielov je aj prelinkovat MHD. Poobede mal pred Lucanskym LIDL-om pristaveny Ikarus 435.18 ev.c. 4822, vid:
www.mhdpage.net/foto/matuska_kv/zadok.jpg
www.mhdpage.net/foto/matuska_kv/zadok1.jpg
www.mhdpage.net/foto/matuska_kv/predok.jpg

... toto dufam ze mi nezmazete.
Reply on: KLF #61340:
Horsie je, ze tie prepadliny su uz aj na Obchodnej 😞 a to este neni hotova
Reply on: tito #61339:
No je to tak a je to smutne. Odflaknuta robota. 😢
kuknite na to...ja som tie fotose objavil az dnes...pokial to uz niekto spomenul, tak vopred sorry
http://david.blog.sme.sk/c/47590/Moderna-Obchodna.html
Reply on: si #61337:
no predsa Vrakunu a Biskupice do centra a petrzalky.
Reply on: Sommelier #61336:
akurat ze pre osobnu dopravu je trasovanie trati v juhovychodnej casti BA vyslovene nahovno
nemyslim si zeby sa po sprevadzkovani kolajovej dopravy z ruzinova na dolne hony zachovali subezne linky 78 a 87; 67 ako obsluzna castostojaca navozna linka by asi ostala...

napojenie zeleznice od cintorina by ti nenahradilo nic pretoze zeleznica je v tychto koncinach trasovana nahovno, koho by si tade chcel vozit ???
Reply on: si #61334:
he, ale myslim, ze o letisku sa rozhodlo o napojeni nedavno vybudovanej benzinovej vlecky na exiszujucu trat aj smerom na Nove Mesto, takze by som ten Ruzinov uz dalej nerozvadzal. A presne ako si napisal, vymotat sa vo Vrakuni inak ako za pouzitia existujucej trate je temer nemozne... A ako som napisal, bolo by to ciastocne riesenie. Pochybujem, ze by sa tym smerom pri sucasnej frekvencii 78, 87 a 67 velmi vela vozov tymto smerom vypravilo. A 75 to nahradza len ciastocne, podobne ako 201 a 202 vobec. Nehovoriac o case - uplne to iste.
Kdezto napojenie zeleznice od Cintorina by toho nahradilo podstatne viac.
Reply on: Sommelier #61331:
a este jedna vec - aj smerom na letisko ak chces tahat trat z ruzinova musis ist popod dotknutu zeleznicnu trat (a aj popod dialnicu) - v casoch ked este take ako hypernova nebolo som to navrhoval prekrocit naraz kusok za obratiskom a az nasledne vetvit trat na smer na letisko a na smer na dolne hony; nateraz by to ale bolo nevhodne kedze by sa tym obisli nakupne centra...
Reply on: Sommelier #61331:
trasovanie cez ruzinov je ale jednoduchsie a aj prekrocenie trate na slovnaft a dialnice by som este za az tak zavazny problem nepovazoval, skor vidim velky problem v tom ako prejst cez vrakunu a tam ako jedine ako-tak schodne riesenie sa mi pozdava ist v priestore kde je aj zeleznicna trat (tam kde vedu cesty nie je priestor pre vlozenie trate)
Reply on: S499.1023 #61330:
som skratka vsade... Len sa to slovo stalo dost popularne a uz sa nim nazyva snad kazdy druhy... Baby na to letia... ?
Reply on: si #61329:

zadratovat celu bratislavu vieme, ale v ako poradi je myslim veeelmi dolezita otazka, vsakze. A cez Ruzinov by som dh prioritne a v prvom rade NENAPAJAL. A viem, ze tolko sudneho rozumu maju, ze to tadial nenapoja, lebo to tam nie je ani kade - podkopavat by sa muselo uz niekde pri chlumeckeho...
Reply on: Sommelier #61293:
Ochutnávač čiže sommelier. To má vzťah len k Tvojmu nicku, nie k Tvojmu teoretizovaniu. Ale nemyslím to nijako pejoratívne, vždy si na Teba spomeniem, keď odchádzam v noci z Hokejky a oči mi padnú na nápis Sommelier club:-D.
Reply on: Sommelier #61328:
ak by si videl moje navrhy spred X rokov, tak by si vedel ze elektricky (ci ako tu kolajovu dopravu nazves) by som tahal z dolnych honov tak cez ruziznov ako aj cez slovnaft (a aj existujuce radialy by som sa snazil rozne vzajomne poprepajat aby sa nestavali situacie typu nieco sa zomlelo pri tuneli a tak mam celu karlovu ves a dubravku v prdeli...)
Reply on: si #61327:

do mesta pojdu cez nivy... 202 nananananana
...alebo po pristavnej - co je riesenie pre celu oblast
tymto prepojenim vyriesis len vrakunu a dolne hony - medzi jarky a okolie su od macochy ?
Reply on: Sommelier #61326:
cez trnavske tych ludi do mesta asi vela cestovat nepotrebuje, ale zato nie mala cast ich ide aj do ruznova napriklad a urcite radsej pojdu do mesta cez trnavske myto ako cez nove mesto 😃
Reply on: si #61324:
to je prave ono, ked potiahnes trat stredom ulice, mas po bezkoliznosti.
A kolko trati je tak vo svete postavenych ? Mrte.

A nestvi ma uz s tym ruzinovom, pretoze to je uchylka prvej kategorie. Je to drahe a debilne. Kto chce z DH cestovat na trnavske ?
Na trnavskom to bude za rovnaky cas ako 2O1, co dakujem pekne. Ak mas pocit, ze DH cestuju do mesta cez trnavske, tak sa mylis.
Reply on: intony.sk #61323:
kym sa to bude stavat, tak T 3 už nebude ani muzealny kus - (na pokraji vyhynutia, v piatich celosvetových exemplároch ? ).

Rozdiel v napati, podobne ako v rozchode je riesitelny.

S tou zeleznicou sa mylis, lebo ona bola stavana pre priemyselne ucely na jednej strane a obchadza to co je pre prepravu cestujucich podstatne - obytne zony na strane druhej. Len s jej dostavanim - pripojenim obytnych zon je pouzitelna na osobnu dopravu, prestup z autobusov je na mnohych miestach nezmyselny.
Reply on: Sommelier #61320:
akurat ze obe zeleznicne trate v danej oblasti maju dost nestastne smerovanie z pohladu vnutromestskej dopravy... co myslis, preco v ramci BID bola realne vyuzivana len trat v smere na brno ?
a pokial by si uz mal stavat aj zeleznicu v radialovom smere do centra, tak to je uz vazne rozumnejsie vyuzit jestvujucu radialu elektriciek na ruzinovskej; akurat ju trocha upravit aby doprava po nej bola rychlejsia.
PS: mna tu niektori kamenuju (aj) za to zeby som rad upravil trakcne napatie na elektrickach na 3kV-; ale zaujimave ze ty by si kludne cez sidlisko potiahol zeleznicnu trat napajanu 25kV~ 🙂 alebo by si nebodaj chcel nechat vykony na tych tratiach na diesle ci nebodaj pary ? 😃

Re #61321 Sommelier: krizovatkou kazdodenne prechadzam a ta situacia tam sa mi nezda niak kriticka (ale realne by som tam asi riesil trat zapustenu do terenu a cestu v tom uzkom koridore nad nou; zaroven by trat mimorurovnovo prekonala aj dotknutu krizovatku); vyrazne horsia situacia je v oblasti zastavky komarovska...
Reply on: Sommelier #61320:
No proti tvojmu by tiež podpisovali petíciu, pretože pre niektorých tupcov sú hlučné aj trolejbusy...
Ja som za ten stred, pretože mi to prijde najpriateľnejšie s hľadiska vzdialnesoti od domov, výbru stromov, atď...

Tá kombinácia električiek a vlakov má veľa problémov, napätie, vozidlá,... V tom prípadu bz kľudne mohli električky do Vajnor, Rače, Devínskej ísť po železnici.
jaka hrubka blizko blizit sa najblizsi. jeeeeeeeeeeeee ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.