pri linke 99 je opodstatnené kritizovať kvalitu cestovania - teda vozidlá a nedodržiavanie CP. Ak sa pochopí význam trasy, nie je príliš čo namietať...
Pán Matuska sa raz jasne vyjadril, že treba zaviesť linky tak ako chcú občania. Takže predpokladám, že bude oslovovať ľudí anketami a podľa toho upraví MHD. Samozrejme aby boli občania nadmieru spokojný bude robiť anketu každého pol roka a podľa toho meniť pravidelne trasy. Zároveň by sme mohli zaviesť komplikované trasy, nezapamätateľné intervaly či viac čísiel liniek.. ?
Aj tak si myslím, že čo sa týka trasovania liniek tak Petržalčania frfľú iba na L99... ?
Presne tak... a skor by som povedal, ze to nie je len riziko, ze nieco dotentuje, ale je to vysoko pravdepodobne, priam hraniciace s istotou...
A preto treba z neho vytiahnut, ako si tie svoje medove motuzy predstavuje v praxi, a potom zverejnit skor nez bude neskoro...
internet zdarma - nehrozi, to je len predvolebny slogan; ale 1. ak by sa mu to podarilo, petrzalka by mala hooodne problemov kvoli tomu s EU (nieco podobne si vyskusala tusim praha 5) a zozralo by to nemalo penazi tak na vytvorenie ako aj prevadzku (a rozpocet na tento rok uz maju myslim petrzalcania schvaleny)
prelinkovat MHD - tu sa mu nieco podarit moze, ale mam obavy ze jedine este viacej do... ako byt uzitocny...
vseobecne je riziko ze toho viacej doserie ako sprav za toho pol roka co tam bude...
Ludze mojo, nechcelo by sa niekomu (prip. viacerym) - ako sukromnym osobam - poslat tomu Matuskovi rypavy mail, ze ako si predstavuje to svoje prelinkovanie MHD, ci ma hotovy nejaky projekt so vsetkymi vypoctami atd atd, a ze ci si mysli, ze s nim ziska podporu u obcanov?
A tiez, ze ako mieni zariadit ten internet "zdarma" (co je tusim nespisovne slovo), ze kto a ako ho mieni financovat
presne tak, odkial by naň mali?! možno ho mal ten trapko matúška, ale úúúúúrčite ho musel predať, aby mal dosť peňazí na financovanie svojej ubohej kampane...
nech voľby vyhrá ten, kto sa zasadí o urýchlenú výstavbu električky a nie ten, kto busy zas prelinkuje a po zavedení električiek zas prelinkuje a keď sa budú aj potom ľudia sťažovať ich prelinkuje zas... však?? ja som so sučasnou MHD v petržalke spokojný... nemám problém cestovať so súčasným trasovaním.
...no a navyse MHD poznaju len okrajovo kedze sa vozia svojimi bmw-akmi ? takze tazko mozu pomoct (napr. prelinkovanim MHD,...) tim co na to nemaju a musia pouzivat MHD ale to je skor smutne ? ? ?
Hlavne že všetci "kandidáti" používajú vozidlá MHD na svoju propagáciu, oblepujú ich pútačmi zvonka, zvnútra, zozadu, zpredu, a vešajú do interiéru letáčiky, ale NAKÚPIŤ NOVÉ AUTOBUSY to nenapadne NIKOHO!
Nech si tie plagáty lepia niekam inam!
K teme: Veselo sa tu mazu prispevky... vidno.
Od temy: Podla neoficialnych vysledok petrzalskych docasnych volieb vyhral Peter Matuska, ktoreho jeden z cielov je aj prelinkovat MHD. Poobede mal pred Lucanskym LIDL-om pristaveny Ikarus 435.18 ev.c. 4822, vid:
www.mhdpage.net/foto/matuska_kv/zadok.jpg
www.mhdpage.net/foto/matuska_kv/zadok1.jpg
www.mhdpage.net/foto/matuska_kv/predok.jpg
akurat ze pre osobnu dopravu je trasovanie trati v juhovychodnej casti BA vyslovene nahovno
nemyslim si zeby sa po sprevadzkovani kolajovej dopravy z ruzinova na dolne hony zachovali subezne linky 78 a 87; 67 ako obsluzna castostojaca navozna linka by asi ostala...
napojenie zeleznice od cintorina by ti nenahradilo nic pretoze zeleznica je v tychto koncinach trasovana nahovno, koho by si tade chcel vozit ???
he, ale myslim, ze o letisku sa rozhodlo o napojeni nedavno vybudovanej benzinovej vlecky na exiszujucu trat aj smerom na Nove Mesto, takze by som ten Ruzinov uz dalej nerozvadzal. A presne ako si napisal, vymotat sa vo Vrakuni inak ako za pouzitia existujucej trate je temer nemozne... A ako som napisal, bolo by to ciastocne riesenie. Pochybujem, ze by sa tym smerom pri sucasnej frekvencii 78, 87 a 67 velmi vela vozov tymto smerom vypravilo. A 75 to nahradza len ciastocne, podobne ako 201 a 202 vobec. Nehovoriac o case - uplne to iste.
Kdezto napojenie zeleznice od Cintorina by toho nahradilo podstatne viac.
a este jedna vec - aj smerom na letisko ak chces tahat trat z ruzinova musis ist popod dotknutu zeleznicnu trat (a aj popod dialnicu) - v casoch ked este take ako hypernova nebolo som to navrhoval prekrocit naraz kusok za obratiskom a az nasledne vetvit trat na smer na letisko a na smer na dolne hony; nateraz by to ale bolo nevhodne kedze by sa tym obisli nakupne centra...
trasovanie cez ruzinov je ale jednoduchsie a aj prekrocenie trate na slovnaft a dialnice by som este za az tak zavazny problem nepovazoval, skor vidim velky problem v tom ako prejst cez vrakunu a tam ako jedine ako-tak schodne riesenie sa mi pozdava ist v priestore kde je aj zeleznicna trat (tam kde vedu cesty nie je priestor pre vlozenie trate)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
marclucpicard