Vo štvrtok som si všimol, že dali do užívania samostatnú časť stavby diaľničného privádzača, stavbu mosta v križovatke ciest I/18 a I/64, čiže mimoúrovňové prepojenie smerom z Mostnej ul. na Rajeckú cestu smerom do Prievidze. Aj keď cez toto mimoúrovňové prepojenie ponad jestvujúce nadjazdy nebude premávať MHD, odľahčí sa križovatka Rondel od tranzitujúcej dopravy do Prievidze, a tým sa uvoľní priepustnosť pre trolejbusy a autobusy v tomto priestore.
Dúfajme, že táto finančne náročná stavba bude (bola ?) aj slávnostne otvorená.
Vo štvrtok popoludní boli pokazené železničné priecestia na Rajeckej ceste. Autá, ktoré potrebovali odbočiť pri kasárňach a na Kamennú, celkom zatarasili Rajeckú cestu aj pre vozidlá v smere Rajec. Samozrejme, naša MHD tam dostala poriadne zabrať. A potom sa čudujeme, napr. na žel. stanici keď nám L22 mešká.
Dúfajme, že táto finančne náročná stavba bude (bola ?) aj slávnostne otvorená.
Vo štvrtok popoludní boli pokazené železničné priecestia na Rajeckej ceste. Autá, ktoré potrebovali odbočiť pri kasárňach a na Kamennú, celkom zatarasili Rajeckú cestu aj pre vozidlá v smere Rajec. Samozrejme, naša MHD tam dostala poriadne zabrať. A potom sa čudujeme, napr. na žel. stanici keď nám L22 mešká.
mirbed
Myslim, ze nocni L50 je zle, podle mne vzdy okruh projizdela po smeru hodin. rucicek - tedy ze stanice nejprve na Vlcince atd.
L3 na Horevazi urcite jen spickove, jinak ze stanice. Podobne kysucka L17 jezdila standardne do KNM ze stanice. Mimochodem L17 byla (pred zavedenim L34 a L35 asi tak v r.1984?5) jedina, ktera mela zastavku primo na jednom stanovisti na autobusove stanici.