Reply on: zoZa #1755:
Tak jak ti odpovedel v #1759 Jozef, ze zastavky v dnesni Dlabacovy ul. odjizdela L23 a jeji dvojce L19, ktera okruh projizdela opacnym smerem. Mimochodem na bbystrických strankach imhd ve fotogalerii ikarusu ja jako posledni fotka zaber z r. 1987 ze Ziliny ! (otazka pro webmastery: proc tam?) z dotcene zastavky ? Nevim, zda ten odkaz bude chodit, kdyz tak si to najdete rucne : http://imhd.sk/bb/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&typ=ik280&no=38&id=27302aeef1f021edf7f2f4f022213aed21
K tehdejsim L19 a L23: Oficialne byly jako protismerne okruhove linky, ale vzhledem na tehdejsi dopravni reseni Vlcincu (Obchodna jednosmerka dolu apod.) to nebyla az tak docela pravda. L19 jezdila na tehdejsi Vlcince III (dnes Fatranska) - po Vysokoskolakov od plavarne dosla az po spicku Y krizovatky se spojkou na dnesni Mat.Slov., tam si najela doprava do takove rozsirene krajnice (rozbity asfalt, sterk, blato) a udelala obrat o cca 150 a pristala na zastavce Vlky-III ☺
Miro
A vôbec, čo keby išli z Bytčice dve linky, 2 a 12 a obchádzali by centrum po niektorom z okruhov podobne ako napr. L7 a 17? Otočka pri Slovene by bola potom skutočne len pre prípad poruchy na okruhu, prípadne by tam zachádzali niektoré spoje, keď sa hrá futbal alebo hokej. Po vyklopení návštevníkov futbalu či hokeja by sa trolejbus vrátil a pokračoval normálne po svojej trase po okruhu. Takto by tam mohli zachádzať linky zo všetkých smerov, ale ako hovorím, len v čase futbalu či hokeja.