Reakcia na: zoZa #1827:
Chvalabohu, že ikarusy je už len vzdialená história MHD v Žiline. Boli to vozidlá neestetické, vo vnútri sa sedelo hlboko ako válove, deti v autobusoch kričali "nič nevidím". Ledva sa vyškriabali miernym kopcom na Vlčince a miernym stúpaním pri Tescu na Hurbanovu. Boli zahalené úžasným dymom a po meste šírili len smrad. Vtedajšia ČSAD, š.p. vlastnila len vraky do ktorých chcela napchať čo najviac cestujúcich. V roku 1992 mesto kúpilo 6 kĺbových autobusov so zabudovanými katalizátormi od českého výrobcu a zapožičalo ich ČSAD (!!!). Keď som sa viezol týmito Karosami, myslel som si že som na inom svete. Boli elegantné, moderné, tiché. Ako sme to tu vlastne žili? Potom začala nová etapa MHD v Žiline, keď primátor mesta a MZ prebralo iniciatívu do vlastných rúk. 12 nových autobusov sa stalo základom nového DPMŽ.
mirbed
Myslim, ze nocni L50 je zle, podle mne vzdy okruh projizdela po smeru hodin. rucicek - tedy ze stanice nejprve na Vlcince atd.
L3 na Horevazi urcite jen spickove, jinak ze stanice. Podobne kysucka L17 jezdila standardne do KNM ze stanice. Mimochodem L17 byla (pred zavedenim L34 a L35 asi tak v r.1984?5) jedina, ktera mela zastavku primo na jednom stanovisti na autobusove stanici.