Reply on: zoZa #1827:
Chvalabohu, že ikarusy je už len vzdialená história MHD v Žiline. Boli to vozidlá neestetické, vo vnútri sa sedelo hlboko ako válove, deti v autobusoch kričali "nič nevidím". Ledva sa vyškriabali miernym kopcom na Vlčince a miernym stúpaním pri Tescu na Hurbanovu. Boli zahalené úžasným dymom a po meste šírili len smrad. Vtedajšia ČSAD, š.p. vlastnila len vraky do ktorých chcela napchať čo najviac cestujúcich. V roku 1992 mesto kúpilo 6 kĺbových autobusov so zabudovanými katalizátormi od českého výrobcu a zapožičalo ich ČSAD (!!!). Keď som sa viezol týmito Karosami, myslel som si že som na inom svete. Boli elegantné, moderné, tiché. Ako sme to tu vlastne žili? Potom začala nová etapa MHD v Žiline, keď primátor mesta a MZ prebralo iniciatívu do vlastných rúk. 12 nových autobusov sa stalo základom nového DPMŽ.
Jozef
Dúfajme, že táto finančne náročná stavba bude (bola ?) aj slávnostne otvorená.
Vo štvrtok popoludní boli pokazené železničné priecestia na Rajeckej ceste. Autá, ktoré potrebovali odbočiť pri kasárňach a na Kamennú, celkom zatarasili Rajeckú cestu aj pre vozidlá v smere Rajec. Samozrejme, naša MHD tam dostala poriadne zabrať. A potom sa čudujeme, napr. na žel. stanici keď nám L22 mešká.