Reply on: zoZa #1827:
Chvalabohu, že ikarusy je už len vzdialená história MHD v Žiline. Boli to vozidlá neestetické, vo vnútri sa sedelo hlboko ako válove, deti v autobusoch kričali "nič nevidím". Ledva sa vyškriabali miernym kopcom na Vlčince a miernym stúpaním pri Tescu na Hurbanovu. Boli zahalené úžasným dymom a po meste šírili len smrad. Vtedajšia ČSAD, š.p. vlastnila len vraky do ktorých chcela napchať čo najviac cestujúcich. V roku 1992 mesto kúpilo 6 kĺbových autobusov so zabudovanými katalizátormi od českého výrobcu a zapožičalo ich ČSAD (!!!). Keď som sa viezol týmito Karosami, myslel som si že som na inom svete. Boli elegantné, moderné, tiché. Ako sme to tu vlastne žili? Potom začala nová etapa MHD v Žiline, keď primátor mesta a MZ prebralo iniciatívu do vlastných rúk. 12 nových autobusov sa stalo základom nového DPMŽ.
Valec
Re #1790 Miro: Ale LIDL nemá taký potenciál zákazníkov ako Dubeň (Carrefour). Avšak spraviť otočku na kruháku by bolo isto lacnejšie ako na Športovej, len by bolo treba zastávky kúsok posunúť.
Re #1792 Miro: L2/12 - To hádam nemyslíš vážne, ako keby sme takých blbých liniek už nemali dosť. To už môžeme rovno zaviesť aj L13 a L18,príp. aj L199.
Re #1798 mirbed: Keď bola tá fotka na bb.imhd.sk pridaná, tak za.imhd ešte neexistovalo. Jej presunutie je len vecou dohody medzi webmastermi.
Re #1807 burz: Keďže tých reklám je viacej, pôjdem si to do mesta okuknúť a až potom to pridám ako novinku.
Re #1810 mirbed: Ten zoznam liniek je odčítaný z mapy. V 85tom sa do máp ešte nekreslili jednosmerky a šípky k linkám, keď premávala len jedným smerom, takže možné to je. Navyše Vlado mal v tom čase cca 3-4 roky, takže sa môže len domnievať, ako to v skutočnosti šlo. Ale vzhľadom na to, ako je riešená križovatka Obežná x Sv. Cyrila a Metoda a Obežná x Matice Slovenskej, je to zrejme napísané dobre.