Reply on: Richard Ščepko #8478:
Nečakám, že budete vedieť všetky zmluvy, ktoré má mesto s niekym uzavreté, ale som rád, že to skúsite zistiť. Myslím, že zmluva s EuroAWK platí do roku 202X a problém môže byť, ak a) nemajú na sklade nič vhodné a b) v zmluve je obmedzenie povolenia stavieb, ktoré zhoršujú viditeľnosť reklamného citylightu na zastávke.Áno, niečo také na báze GPS. Informácie môžu byť dostupné cez nejaký displej na vyťaženejších zastávkach, ale mohli by byť dostupné aj cez internet. Niečo ako je na mojbus.sk aj keď sa mi moc nepáči, že tam treba mať mobil so zapnutým GPS a internetovým pripojením, to by som si v práci zo stolného počítača nič nepozrel. A v niektorých prípadoch by bolo možné okrem aktuálneho meškania oznamovať aj predpokladané meškanie (v prípadoch, keď daný spoj nestíha príchod na prvú zastávku alebo keď sa posiela náhradný spoj).
Richard Ščepko
Tu som sa ešte v roku 2013 snažil tento kĺbový nízkopodlažný autobus riešiť. Vraj je poruchový a nákladný na údržbu. Riešil som to aj s primátorom + pani Maslová. Nerozumiem, prečo jazdí tento typ v niektorých slovenských a českých mestách, keď je to také tragické. Prípadne prečo čaká niekde na koniec životnosti... Nemusím všetkému rozumieť.
d) prečo cez víkend nejazdia čisto len NP vozy?!! Veď ich je v TN 22 kusov, a pokiaľ správne rátam, víkendová prevádza sa dá zabezpečiť 15-16 vozidlami!!! Najnovšie vozy majú aj najlepšiu spotrebu.
Píšeš mi úplne z duše! Takto to už niekoľko rokov funguje v Prešove. Resp. nejakým nákupom nízkopodlažných vozidiel sa chválili plným zabezpečením nízkopodlažnej prevádzky počas víkendov. To bol čas mojej vysokej školy (5-6 späť). Len ono je to ťažké, keď mi pani Maslová povie, že jediné, čo môže urobiť, aby zastavovali vodiči pri kasseláku je poslať na SADku list.
...to je o mentalite. A to býva fakt na dlho.
BTW: Aj keď neodpovedám na všetko, tie Vaše podnety si poctivo zapisujem! ? ?