Reply on: Richard Ščepko #8479:
Tam by to slo,i ked ja som za zalivy celkove na sirku autobusu vsade kde je to mozne-napr. na Soblahovskej kazda jedna zastavka,ta premavka je neskutocna a takto by sme nezavadzali vozidlam,i ked je pravda ze vyst zo zalivu nie je v dnesnej dobe lahke. Ale i ked sa autobus pokazi da sa tam odstavit... Pri Perle v smere do Biskupic kludne bez zalivu,tietu uzke chodniky maju viac nevyhod,casto ide po chodniku cyklista a vystupujucich ludi div nezrovna zo zemou,kociky ako ste spominal ale i menej pohyblivy ludia to tam nemaju lahke. Dalej by sa zislo umiestnovat pristresky na cakanie blizsie k oznacnikom,malokto rozumie preco ho prehaname od pristresku kde caka niekam inam a my pri tom stojime podla zakona...
Richard Ščepko
Tu som sa ešte v roku 2013 snažil tento kĺbový nízkopodlažný autobus riešiť. Vraj je poruchový a nákladný na údržbu. Riešil som to aj s primátorom + pani Maslová. Nerozumiem, prečo jazdí tento typ v niektorých slovenských a českých mestách, keď je to také tragické. Prípadne prečo čaká niekde na koniec životnosti... Nemusím všetkému rozumieť.
d) prečo cez víkend nejazdia čisto len NP vozy?!! Veď ich je v TN 22 kusov, a pokiaľ správne rátam, víkendová prevádza sa dá zabezpečiť 15-16 vozidlami!!! Najnovšie vozy majú aj najlepšiu spotrebu.
Píšeš mi úplne z duše! Takto to už niekoľko rokov funguje v Prešove. Resp. nejakým nákupom nízkopodlažných vozidiel sa chválili plným zabezpečením nízkopodlažnej prevádzky počas víkendov. To bol čas mojej vysokej školy (5-6 späť). Len ono je to ťažké, keď mi pani Maslová povie, že jediné, čo môže urobiť, aby zastavovali vodiči pri kasseláku je poslať na SADku list.
...to je o mentalite. A to býva fakt na dlho.
BTW: Aj keď neodpovedám na všetko, tie Vaše podnety si poctivo zapisujem! ? ?