Reply on: Richard Ščepko #8479:
Tam by to slo,i ked ja som za zalivy celkove na sirku autobusu vsade kde je to mozne-napr. na Soblahovskej kazda jedna zastavka,ta premavka je neskutocna a takto by sme nezavadzali vozidlam,i ked je pravda ze vyst zo zalivu nie je v dnesnej dobe lahke. Ale i ked sa autobus pokazi da sa tam odstavit... Pri Perle v smere do Biskupic kludne bez zalivu,tietu uzke chodniky maju viac nevyhod,casto ide po chodniku cyklista a vystupujucich ludi div nezrovna zo zemou,kociky ako ste spominal ale i menej pohyblivy ludia to tam nemaju lahke. Dalej by sa zislo umiestnovat pristresky na cakanie blizsie k oznacnikom,malokto rozumie preco ho prehaname od pristresku kde caka niekam inam a my pri tom stojime podla zakona...
draxter
a) skostnatený CP, bez prestupov, súbehy liniek či trás bez prekladov
b) pomalosť, žiadne bus pruhy, problémy na zastávkach či s prejazdnosťou niektorých križovatiek
c) nevhodnosť nasadenia niektorých typov vozidiel (jediný kĺbový nízkopodlažný voz stojí v garáži, často ide sólo preplnené)
d) prečo cez víkend nejazdia čisto len NP vozy?!! Veď ich je v TN 22 kusov, a pokiaľ správne rátam, víkendová prevádza sa dá zabezpečiť 15-16 vozidlami!!! Najnovšie vozy majú aj najlepšiu spotrebu.
e) slabá propagácia MHD mestom
f) nevhodne riešená nočná doprava
g) stavebná činnosť ovplyvňujúca spoľahlivosť
Myslím si, že c), d) sa môže zmeniť skoro okamžite, b) a g) chce komplexné riešenia, no a a), e) a f) treba otvoriť na meste čím skôr.