Reply on: mikeska #15608:
Vôbec to nemyslím útočne, ale jediná reakcia, ktorá mi na to napadá, je "no a?"Ja mám pocit, ako by sme sa na spojenia s prestupom stále podvedomne dívali ako na niečo, čo vlastne neexistuje. Je to nepopulárne, ale prestupovanie je v tak rozťahanom a riedko osídlenom meste ako Trenčín úplne normálna vec na menej frekventovaných trasách.
mikeska
A aka je potom vhodna metoda? Akoze porovnat pocet cestujucich s navyvsenim spojov na linke 1 zo Sihote a poctom cestujucich s povodnym poctom spojov na linke 1 z Kubrej to je to spravne... to si teraz robite srandu?
Ano nikde nie je napisane ci by v pripade zvysenia na povodnej linke alebo znizenia na sucasnej doslo k zvysenie resp. znizeniu cestujucich na spoj. Podla Vasich udajov je ale momentalne pocet cestujucich na spoj takmer rovnaky, akurat je navyseny pocet spojov o 37%, co predpokladam predstavuje aj viac km, aj viac ludskych zdrojov cize vyssie naklady. A linka prepravi v prepocte cca 8-11 ludi za den viac.