Tak dobre, 4 a 11 ak vozia viac ľudí je to tým že zo starej Sihote neide 2 a 6 /nemyslím že vôbec ale.../ a berú tých ľudí , skrátila sa jazdná doba? no...tou minutážou ktorá je nestíhateľná... a človek čo sa vezie 1 zo Saratovskej na stanicu cez ďzenerála sa určite skráteno nevezie a je celý happy, ako sorry, ja už to nemôžem čítať a píšem sem len keď si dám pár deci vína... a je mi jedno kto sa naštve!!! 25.12. mi nastúpil v noci keď už všetko normálne spalo podnapitý pán, to čo on povedal by sa malo vyhrať a zverejniť... odcitujem len to málo slušného- " nebola to žiadna výhra ani pred tým ale toto je totálne..." a ja dodám už len že áno, upravilo sa pár vecí ale je to len komplikované ! Mne sa ľudia tak sťažujú či už za volantom alebo pri výmene CP vývesiek že už sa smejem z toho lebo iné mi neostáva... Kopa dobrých nápadov bola a aj je u tvorcov, postehy z terénu si cením ...ale ružové to nie je, len čo už teraz s tým?!
mikeska
A aka je potom vhodna metoda? Akoze porovnat pocet cestujucich s navyvsenim spojov na linke 1 zo Sihote a poctom cestujucich s povodnym poctom spojov na linke 1 z Kubrej to je to spravne... to si teraz robite srandu?
Ano nikde nie je napisane ci by v pripade zvysenia na povodnej linke alebo znizenia na sucasnej doslo k zvysenie resp. znizeniu cestujucich na spoj. Podla Vasich udajov je ale momentalne pocet cestujucich na spoj takmer rovnaky, akurat je navyseny pocet spojov o 37%, co predpokladam predstavuje aj viac km, aj viac ludskych zdrojov cize vyssie naklady. A linka prepravi v prepocte cca 8-11 ludi za den viac.