Tak dobre, 4 a 11 ak vozia viac ľudí je to tým že zo starej Sihote neide 2 a 6 /nemyslím že vôbec ale.../ a berú tých ľudí , skrátila sa jazdná doba? no...tou minutážou ktorá je nestíhateľná... a človek čo sa vezie 1 zo Saratovskej na stanicu cez ďzenerála sa určite skráteno nevezie a je celý happy, ako sorry, ja už to nemôžem čítať a píšem sem len keď si dám pár deci vína... a je mi jedno kto sa naštve!!! 25.12. mi nastúpil v noci keď už všetko normálne spalo podnapitý pán, to čo on povedal by sa malo vyhrať a zverejniť... odcitujem len to málo slušného- " nebola to žiadna výhra ani pred tým ale toto je totálne..." a ja dodám už len že áno, upravilo sa pár vecí ale je to len komplikované ! Mne sa ľudia tak sťažujú či už za volantom alebo pri výmene CP vývesiek že už sa smejem z toho lebo iné mi neostáva... Kopa dobrých nápadov bola a aj je u tvorcov, postehy z terénu si cením ...ale ružové to nie je, len čo už teraz s tým?!
Michal Mazánik
Teraz však vážne, prestupy si námatkovo kontrolujeme aj my, ak sa preukáže problém so spoľahlivosťou, budeme to riešiť. Nič to však nemení na tom, že na spojenie s priemerne 2-3 cestujúcimi na spoj vracať priamu linku nebudeme.
Je nereálne, ak by sme linku 1 posilnili a nechali v Kubrej, aby sa počet cestujúcich do BIILY a k MAXu zvýšil zo 60 na 98. Ak by vôbec k nejakému nárastu došlo, tahalo by ho pravdepodobne sídlisko Pred poľom vo vzťahu k MAXu. Jednoducho by sme narazili na strop v podobe veľkosti mestskej časti. Nezabúdajme tiež, že spojenie Sihote s MAXom nie je jediná úloha linky 1. Linka vstupuje do prekladu a vďaka jej krátkemu intervalu má Sihoť IV zabezpečený v smere do mesta 5 minútový interval v špičke a 10 minút v ostatnom čase. Takisto táto zmena vytvára predpoklad pre efektívnejšie využívanie kĺbových vozidiel, ktorých je len 5, a to aj vďaka možnosti prejazdovania medzi linkami 1 a 8 na oboch konečných zastávkach. Pokiaľ má linka na jednom konci sídlisko o veľkosti priemerného okresného mesta a na druhom konci rurálnu mestskú časť, kĺbové vozidlá na nej nasadené by nikdy neboli využité efektívne.