Reply on: TomoSK #15599:
a kolko teda cestujucich prepravila linka 11 z Kubrice, Kubrej k Bille, Maxxu a stanici? Vysvetlenie k cestovaniu...k tomu len poznamka nie ku kazdej 1 je prestup na 11tku, plus prestup Pred Polom ani nie je garantovany takze sa moze stat ze dalsi spoj do Kubrice pojde za hodinu vpripade nestihnutia. Linka 16 co som cestoval tak v 90% pripadoch meska, smer Kubra. Inak dost ludia vyuzivali od Maxu spojenie Max-stanica a tam prestup spat do Kubrej, co uz mozne nie je.
Rozdiel v linke 1 zo Sihote a Kubrej nie je ani pol cestujuceho na spoj, nato ako sa pisalo ze Sihot potrebuje spojenie k Maxu, a je to daleko vacsia cast mesta ako Kubra, nie je to malo?
Vas argument prepravilo sa 60 cestujucich denne, v novej trase 98, opat pri prepocte to nie je ani nie pol cestujuceho na spoj.
Michal Mazánik
Potvrdzuje sa, že linka 11 sa nemala meniť? V Kubrici sme prišli o jednotlivcov, na novej trase Kubrá - Sihoť sme získali 120 cestujúcich za pracovný deň, ktorí predtým nemohli MHD cestovať vôbec alebo len obtiažne za cestovný čas, za ktorý by to prešli aj pešo. MHD sa nastavuje tak, aby sme vyhoveli väčšine, nie uspokojovali subjektívne preferencie do nákupných reťazcov. Toto spojenie, ktoré údajne nikto nepotreboval, si ľudia obľúbili tak, že k 15. decembru samotní Kubrania žiadali jeho posilnenie v špičkách, a to aj prostredníctvom svojich poslancov.
Obmedzovanie linky 2 ani 7 sa v žiadnom prípade neplánuje. Dôvody, pre ktoré je linka 2 nastavená tak, ako je, sme tu s kolegom písali už veľakrát. Ľudia na Novinách si začínajú zvykať, že môžu cestovať MHD a obmedzenie linky v tomto bode by bola strategická chyba. Pokiaľ sa na niečo v súvislosti s linkou 2 chceme zamerať, tak je to zvýšenie jej atraktivity napríklad drobnými úpravami trasy (naďalej so zachovaním premávky cez podjazd Jesenského), ale nie osekávanie spojov.