Reply on: TomoSK #15599:
a kolko teda cestujucich prepravila linka 11 z Kubrice, Kubrej k Bille, Maxxu a stanici? Vysvetlenie k cestovaniu...k tomu len poznamka nie ku kazdej 1 je prestup na 11tku, plus prestup Pred Polom ani nie je garantovany takze sa moze stat ze dalsi spoj do Kubrice pojde za hodinu vpripade nestihnutia. Linka 16 co som cestoval tak v 90% pripadoch meska, smer Kubra. Inak dost ludia vyuzivali od Maxu spojenie Max-stanica a tam prestup spat do Kubrej, co uz mozne nie je.
Rozdiel v linke 1 zo Sihote a Kubrej nie je ani pol cestujuceho na spoj, nato ako sa pisalo ze Sihot potrebuje spojenie k Maxu, a je to daleko vacsia cast mesta ako Kubra, nie je to malo?
Vas argument prepravilo sa 60 cestujucich denne, v novej trase 98, opat pri prepocte to nie je ani nie pol cestujuceho na spoj.
TomoSK
Výhodou sa môže javiť to, že sa jedná o sedlá a víkendy, tj. dopad na pracujúcich či školákov je minimálny. Takisto záleží na smere, v ktorom človek cestuje. Na Sihoť je to zvládnuteľné, v opačnom smere zostáva iba improvizácia. Čo je náchylnejšie na nečakanie, je smer zo Zámostia, teda pre väčšinu ľudí to znamená (ak sú pracujúci), že idú z práce.
Samozrejme, nie je to vôbec uspokojivá spoľahlivosť, avšak časť nedodržania prípojov netkvie ani v meškaní, ani v pozabudnutí sa. Na to má dopravca spôsoby, ako sa s týmto problémom vysporiadať, a verím, že sa to čo najskôr začne používať. Verím, že si medzi riadkami každý našiel to, čo som tým chcel povedať.