Reply on: Michal Mazánik #15615:
Ja ale nikde netvrdim ze sa to musi vratit do povodneho stavu, mna zaujalo ako to bolo predane na webe mesta, len aky tam je narast, nic viacej. Sihot ma samozrejme vacsi potencial, suhlasim, momentalne ho ale az tak nenaplna aspon podla cisiel ci. Vy ste necakali od toho viacej? A som zvedavy aj na ostatnu cast linky, aky tam bude narast vzhladom na narast spojov.
A este jedna technicka otazka...ako a kde vyhladam jednoducho spoj:
gen. M. Stefanika - zel.stanica - Kubra nam. (prestup na stanici, nie Hasicka)
Michal Mazánik
Teraz však vážne, prestupy si námatkovo kontrolujeme aj my, ak sa preukáže problém so spoľahlivosťou, budeme to riešiť. Nič to však nemení na tom, že na spojenie s priemerne 2-3 cestujúcimi na spoj vracať priamu linku nebudeme.
Je nereálne, ak by sme linku 1 posilnili a nechali v Kubrej, aby sa počet cestujúcich do BIILY a k MAXu zvýšil zo 60 na 98. Ak by vôbec k nejakému nárastu došlo, tahalo by ho pravdepodobne sídlisko Pred poľom vo vzťahu k MAXu. Jednoducho by sme narazili na strop v podobe veľkosti mestskej časti. Nezabúdajme tiež, že spojenie Sihote s MAXom nie je jediná úloha linky 1. Linka vstupuje do prekladu a vďaka jej krátkemu intervalu má Sihoť IV zabezpečený v smere do mesta 5 minútový interval v špičke a 10 minút v ostatnom čase. Takisto táto zmena vytvára predpoklad pre efektívnejšie využívanie kĺbových vozidiel, ktorých je len 5, a to aj vďaka možnosti prejazdovania medzi linkami 1 a 8 na oboch konečných zastávkach. Pokiaľ má linka na jednom konci sídlisko o veľkosti priemerného okresného mesta a na druhom konci rurálnu mestskú časť, kĺbové vozidlá na nej nasadené by nikdy neboli využité efektívne.