Reply on: mikeska #15608:
Vôbec to nemyslím útočne, ale jediná reakcia, ktorá mi na to napadá, je "no a?"Ja mám pocit, ako by sme sa na spojenia s prestupom stále podvedomne dívali ako na niečo, čo vlastne neexistuje. Je to nepopulárne, ale prestupovanie je v tak rozťahanom a riedko osídlenom meste ako Trenčín úplne normálna vec na menej frekventovaných trasách.
Michal Mazánik
Prípoj na linku 11 je v smere z mesta od každého druhého spoja linky 1, teda raz za pol hodinu v špičke a raz za hodinu v ostatných časoch. Toto presne zodpovedá intervalu pôvodnej linky 11.
Nakoľko došlo k navýšeniu počtu spojov na linke 1, prepočet na spoj v prípade porovnania linky 1 nepovažujem za tú najvhodnejšiu metódu, na čo sme v e-maili upozornili aj poslancov mestskej časti Sever. 60 vs bezmála 100 cestujúcich denne je podstatný rozdiel. Pripomínam tiež, že ide o dáta za obdobie tesne po spustení prevádzky, kedy ešte časť obyvateľov Sihote nemusela na túto zmenu zareagovať zmenou dopravného správania.