Reply on: MinoSUN-55 #9670:
Áno, na Pred poľom, Pod Sokolice a kyselku som pozabudol. Bral som hlavne ten prvý úsek, ale máš pravdu. Tankovať nechodia, pretože napríklad spoj o 14.12 je okružný a tie spoje okolo 15. hodiny do priemyselného parku tiež nie sú využívané na tankovanie, nakoľko autobus je počas prestávky práve v priemyselnom parku. Ja aj pevne verím, že sa 7 a 17 časom rozbehnú. Len časom môže byť za mesiac aj za rok. Pričom 11 je rozbehnutá až moc už teraz ? .
MA MHD
Pretože mi príde nelogické, že v 11, ako píše aj MinoSUN-55 je hlava na hlave a na 7/17 vezie kĺbový spoj vzduch. Sólo autobus má kapacitu na sedenie okolo 30 cestujúcich (Karosa). Na linke 7/17 som narátal max. 25 cestujúcich - v kĺbovom spoji. Takže všetci si pohodlne sadnú a zostanú aj voľné miesta v sóle.
Takže výsledkom môjho riešenia je, že cestujúcich na linke 11 neodradí nepohodlie, nakoľko v kĺbovom autobuse si viac ľudí sadne a lepšie sa rozložia a zároveň na linkách 7 a 17 nepríde k zníženiu štandardu.
Pripomínam, že optimálny počet cestujúcich v kĺbovom vozidle je aspoň 60 cestujúcich (to je ešte určite v poriadku). Keď na linkách 7 a 17 je ich max. 25, tak je to optimálne na sólo autobus (a rozhodne nie nekomfortné).
Výsledkom teda bude pohodlná preprava pre každého.