Plno ľudí sa vezie tou L11 až po ulicu Pred Poľom, niektorí až po kyselku. Ten klbák sa tam zíde, hlavne v tých spomínaných časoch a taktiež na poobedné linky 24.
Neviem ako to je s L7/17, ale keď sú kĺbové, vtedy chodia asi tankovať a potom idú napr. smer Juh a aby nešli ako prejazd, tak sú použité na nejakej linke. Neviem, či to tak je, ale ak áno, zdá sa mi to fajn. Ale tiež si myslím, že sa ešte časom môžu rozbehnúť.
Avšak L11 od prerábky CP v tých spomínaných časoch naozaj praská vo švíkoch. Čo je celkom pozitívna zmena, keďže sa zhustili intervaly a je ľudí viac ako keď chodila jedna za hodinu a bola poloprázdna!
Neviem ako to je s L7/17, ale keď sú kĺbové, vtedy chodia asi tankovať a potom idú napr. smer Juh a aby nešli ako prejazd, tak sú použité na nejakej linke. Neviem, či to tak je, ale ak áno, zdá sa mi to fajn. Ale tiež si myslím, že sa ešte časom môžu rozbehnúť.
Avšak L11 od prerábky CP v tých spomínaných časoch naozaj praská vo švíkoch. Čo je celkom pozitívna zmena, keďže sa zhustili intervaly a je ľudí viac ako keď chodila jedna za hodinu a bola poloprázdna!
MA MHD
Po optimalizácií to zmizlo. Ale potom som tomu prestal venovať pozornosť, lebo som si spomenul, že ani počas skúšobnej prevádzky grafikonu v roku 2012 neboli nízko-podlažné spoje vyznačené. Takže aj teraz sa to asi spraví po konci skúšobnej prevádzky.