Plno ľudí sa vezie tou L11 až po ulicu Pred Poľom, niektorí až po kyselku. Ten klbák sa tam zíde, hlavne v tých spomínaných časoch a taktiež na poobedné linky 24.
Neviem ako to je s L7/17, ale keď sú kĺbové, vtedy chodia asi tankovať a potom idú napr. smer Juh a aby nešli ako prejazd, tak sú použité na nejakej linke. Neviem, či to tak je, ale ak áno, zdá sa mi to fajn. Ale tiež si myslím, že sa ešte časom môžu rozbehnúť.
Avšak L11 od prerábky CP v tých spomínaných časoch naozaj praská vo švíkoch. Čo je celkom pozitívna zmena, keďže sa zhustili intervaly a je ľudí viac ako keď chodila jedna za hodinu a bola poloprázdna!
Neviem ako to je s L7/17, ale keď sú kĺbové, vtedy chodia asi tankovať a potom idú napr. smer Juh a aby nešli ako prejazd, tak sú použité na nejakej linke. Neviem, či to tak je, ale ak áno, zdá sa mi to fajn. Ale tiež si myslím, že sa ešte časom môžu rozbehnúť.
Avšak L11 od prerábky CP v tých spomínaných časoch naozaj praská vo švíkoch. Čo je celkom pozitívna zmena, keďže sa zhustili intervaly a je ľudí viac ako keď chodila jedna za hodinu a bola poloprázdna!
MA MHD
Otázka od: Božena Ch., 10.09.2016
Dobrý deň. Prečo prosím nestojí linka č.6 idúca do Záblatia na zastávke pri pošte? Je potrebné previezť sa až na Rybáre, aby som na spiatočnej ceste vystúpila pri pošte? Čo je zo za rozum? Snažím sa nepoužívať vulgarizmy, lebo neuverejníte moju otázku. K schéme MHD uverejnenej v Informačných novinách mesta Trenčín, je potrebné vydať ešte príručku, pretože my, hlúpi občania mesta sme to nepochopili. Zavádzajúce hlásenia na niektorých zastávkach "prosím vystúpte konečná" a nefungujúce čítačky kariet, proste Kocúrkovo.
Odpoveď:
Miloš Minarech, útvar dopravy:
Dopravcovi SAD sme opakovane zadali požiadavku na urgentnú zmenu hlásenia končených zastávok v oblasti Záblatia a Zlatoviec a Novín.