Plno ľudí sa vezie tou L11 až po ulicu Pred Poľom, niektorí až po kyselku. Ten klbák sa tam zíde, hlavne v tých spomínaných časoch a taktiež na poobedné linky 24.
Neviem ako to je s L7/17, ale keď sú kĺbové, vtedy chodia asi tankovať a potom idú napr. smer Juh a aby nešli ako prejazd, tak sú použité na nejakej linke. Neviem, či to tak je, ale ak áno, zdá sa mi to fajn. Ale tiež si myslím, že sa ešte časom môžu rozbehnúť.
Avšak L11 od prerábky CP v tých spomínaných časoch naozaj praská vo švíkoch. Čo je celkom pozitívna zmena, keďže sa zhustili intervaly a je ľudí viac ako keď chodila jedna za hodinu a bola poloprázdna!
Neviem ako to je s L7/17, ale keď sú kĺbové, vtedy chodia asi tankovať a potom idú napr. smer Juh a aby nešli ako prejazd, tak sú použité na nejakej linke. Neviem, či to tak je, ale ak áno, zdá sa mi to fajn. Ale tiež si myslím, že sa ešte časom môžu rozbehnúť.
Avšak L11 od prerábky CP v tých spomínaných časoch naozaj praská vo švíkoch. Čo je celkom pozitívna zmena, keďže sa zhustili intervaly a je ľudí viac ako keď chodila jedna za hodinu a bola poloprázdna!
MA MHD
Potom by som odporúčal zaviesť spoje 11A v úseku Saratovská - AS a späť.
Bola by to vlastne bývalá linka 17, iba že v lepšom preklade, s pravidelným intervalom a bez letného obmedzenia.
Osobne si však myslím, že aj Kubričania hojne využívajú MHD, a bolo by tam viac ako 15 ľudí v kĺbe.
PS: závery robím po takmer dvoch mesiacoch a na základe jázd aj cez prázdniny aj cez školský rok. Cestoval som rôznymi spojmi a v rôznych časoch.