Plno ľudí sa vezie tou L11 až po ulicu Pred Poľom, niektorí až po kyselku. Ten klbák sa tam zíde, hlavne v tých spomínaných časoch a taktiež na poobedné linky 24.
Neviem ako to je s L7/17, ale keď sú kĺbové, vtedy chodia asi tankovať a potom idú napr. smer Juh a aby nešli ako prejazd, tak sú použité na nejakej linke. Neviem, či to tak je, ale ak áno, zdá sa mi to fajn. Ale tiež si myslím, že sa ešte časom môžu rozbehnúť.
Avšak L11 od prerábky CP v tých spomínaných časoch naozaj praská vo švíkoch. Čo je celkom pozitívna zmena, keďže sa zhustili intervaly a je ľudí viac ako keď chodila jedna za hodinu a bola poloprázdna!
Neviem ako to je s L7/17, ale keď sú kĺbové, vtedy chodia asi tankovať a potom idú napr. smer Juh a aby nešli ako prejazd, tak sú použité na nejakej linke. Neviem, či to tak je, ale ak áno, zdá sa mi to fajn. Ale tiež si myslím, že sa ešte časom môžu rozbehnúť.
Avšak L11 od prerábky CP v tých spomínaných časoch naozaj praská vo švíkoch. Čo je celkom pozitívna zmena, keďže sa zhustili intervaly a je ľudí viac ako keď chodila jedna za hodinu a bola poloprázdna!
kvorka
Nové prístrešky by som odporúčal:
- Kubranská, Billa (nie je tam žiadny ani v jednom smere) a pritom sa v smere do mesta jedná o veľmi frekventovanú zastávku, opačne tiež nie zrovna prázdna
- Karpatská (dúfam, že sa plánuje)
- Zlatovská, nákupné stredisko smer Záblatie; frekventovaná zastávka (aj PAL linky) a prístrešok nikde
- Hanzlíkovská: tam je ešte ten z konca 80-tych rokov (pamätník socializmu) prežratý železný, tam treba nový urgentne
- na Kasárenskej (križ. s Majerskou) nebol označník ani v jednom smere; tam to stojí za úvahu
Iné ma nenapadá, prístrešok nemusí byť všade, lepší údaj by však bol, ak by si mesto vyžiadalo od dopravcu presnú štatistiku nástupov na jednotlivých zastávkach (možno treba niekde dať aj prístrešky dva)