Reply on: KVKV #204:
Po zrušení premávky na Bencúrovej ul. potom nevznikla 3/7? Ak sa už L7 obracala na triangli Stromová, končila tam myslím aj L3 na trase Žst. - (Kuzmányho?) - Stromová. Ale keďže sa už bavíme o histórii MHD v KE, mohli by sme pokračovať v KE fóre.
Papyr
Usek od centra po Dubravu, tj. Sabinovska ulica, je rezidencna vilova stvrt, kde nastupuje minimum ludi. Budovatelska ulica je byvale centrum socialistickeho priemyslu (nejaky este prezil) s minimom obytnej zastavby, takze vela ludi v tejto relacii asi necestuje. A ked aj hej, tak sa odvezu dookola, cesta z konecnej Dubrava na konecnu Budovatelska trva 34 minut. Alebo moze na stvrthodinku vystupit v meste a napr. si dat cigaretu a potom nastupit znova do toho isteho vozu
Linka bola vymyslena takto podivne nie s ohladom na Dubravu a Budovatelsku, ale s ohladom na obyvatelstvo ulic Obrancov mieru a 17. novembra s prilahlym okolim. Dost sa im zlepsila dopravna obsluznost z centra, pretoze, ako uz napisal Vlado, zatialco nastupujes pri svojom dome do trolejbusu DO mesta, mozes pozdravit svojho suseda z bloku, ktory prave ide Z mesta a z tvojho trolejbusu vystupuje
Jedina linka by to samozrejme obsluhovat mohla, dnes, v case digitalnych displejov to nie je problem. Ale v roku 1991 to bolo inak a odvtedy je to zvyk