Reakcia na: J #2236:
Myslím, že zatiaľ to je len Tvoje želanie, Šumperk zatiaľ žiadnu požiadavku na K3RN okrem Brna nezaregistroval. Bohužiaľ by asi bolo aj dosť komplikované dostať po kĺby hnacie podvozky na metrovom rozchode.A záverom mi neostáva nič iné, len dúfať, že keby predsa len k realizácii K3RN pre BA došlo, že tomu nebudú dávať tie odporné kotasie čelá. Ony teda samy o sebe nie sú odporné, ale na električke z radu T sú hyperodporné.
I.
Vladimír
Ale s tou L4 s Tebou celkom súhlasím. Ako som už uviedol, nič smutnejšie ako obmedzovanie elektrickej trakcie nepoznám, ale tá L4 je ozaj predimenzovaná. Mimo pár spojov, kedy je nárazový dopyt je linka celkom slabá.
Len ešte neviem ako to urobiť. Je jasné, že od L4 závisí L2. Dať na L4 int. 30 min. a na L2 nechať 20 min. je nezmysel. Dať polhodinovku na obe linky sa mi zdá kruté, i keď voči L7, ak by jazdila v 15 min. intervale, by sa dali lepšie prekladať na Kuzmányho. Uvažoval som aj nad alternatívou predĺženia intervalu na L4 na 30 min. a na L2 vytvorenia intervalu, ku ktorému bude L4 doplnkom na 10 min. interval. Teda niečo také, že napr. (odchody si vymýšľam):
od Lokomotívy:
L2 - o celá h 00, 10, 30 a 40 min.
L4 - o celá h 20 a 50 min.
Ale tam zasa nevýchajú nejaké veci pri obehu vozidiel.
Sú to zaujímavé veci, je nad čím rozmýšľať.