Zaujala ma možnosť upraviť ich aspoň tak, aby L4 chodila v tesnom závese L7. Priznám sa, že ma nikdy nenapadlo ísť z Mataónu na Jazero s L4 a následne prestupovať na L7. Ak už ale má byť nadväznosť v trase bývalej L1, nebolo by lepšie L4 nalepiť k L3? Predsa len tak dosiahneme aspoň približný preklad L4 a 7 v spoločnom úseku.
Takto by krátko pred L3 smerom na Jazero chodila L4, čím by umožnila prestup z Kuzmányho a Maratónu. Súčasne by L3, ktorá jazdí v sólach tesne pred jej odchodom, "očistila" nástupištia od cestujúcich, ktorí idú len na Južnú triedu. V opačnom smere by bola L4 v tesnom závese za L3.
Čo sa týka prekladov --> viem, je to smutné, ale situácia je čoraz viac taká, že príslušní kompetentní musia zápasiť s takými všelijakými hlúposťami, zbytočnosťami a samotné základy MHD ohrozujúcimi myšlienkami, že na logické preklady im často nezostáva chuť ani čas. Je to aj demotivačné, pretože nikomu vyššiemu (napr. mesto) ani o pravidelnosť a logickosť nejde. Ide len o vozokilometre. Žiaľ.
Takto možno vysvetliť fenomén, kedy L2 ide vždy spolu s L6 od stanice až po Dom umenia a tento úsek spoločne prekonávajú aj v opačnom smere. Keď som sa na to pýtal, bolo mi povedané, že to vzniklo nechtiac, že vraj prioritou vtedy boli nejak náväznosti L4 a 9 pri VSS križovatke. Keď som sa pýtal, prečo v čase odpoludňajšej špičky chodia L6 a 9 z Maratónu po celej Terase až po Spoločenský pavilón úplne NARAZ, bolo mi povedané, že túto vec si uvedomili až v poslednej chvíli, ale nakoľko sa jednalo o krátkodobý CP, nechali to plávať, pretože už nebol čas všetko prekopávať.
Ak sa niekto pýta, prečo krátkodobý, čo som tým myslel, tak nech vie, že súčasný CP mestských liniek je letný prázdninový. Dňa 8.7.2000 sa obmedzovala doprava na leto, všetci verili, že do 31.8.2000. Dnes tu máme január 2004 a zatiaľ sa stále ide v prázdninovom režime To je aj odpoveď na otázku, prečo sa ráno od 7.00h jazdí ako v sedle, keď pritom MHD používa ešte kvantum študentov idúcich do škôl. Veď sú predsa prázdniny! Školy sú zavreté a študenti ešte o siedmej spia!
Takto by krátko pred L3 smerom na Jazero chodila L4, čím by umožnila prestup z Kuzmányho a Maratónu. Súčasne by L3, ktorá jazdí v sólach tesne pred jej odchodom, "očistila" nástupištia od cestujúcich, ktorí idú len na Južnú triedu. V opačnom smere by bola L4 v tesnom závese za L3.
Čo sa týka prekladov --> viem, je to smutné, ale situácia je čoraz viac taká, že príslušní kompetentní musia zápasiť s takými všelijakými hlúposťami, zbytočnosťami a samotné základy MHD ohrozujúcimi myšlienkami, že na logické preklady im často nezostáva chuť ani čas. Je to aj demotivačné, pretože nikomu vyššiemu (napr. mesto) ani o pravidelnosť a logickosť nejde. Ide len o vozokilometre. Žiaľ.
Takto možno vysvetliť fenomén, kedy L2 ide vždy spolu s L6 od stanice až po Dom umenia a tento úsek spoločne prekonávajú aj v opačnom smere. Keď som sa na to pýtal, bolo mi povedané, že to vzniklo nechtiac, že vraj prioritou vtedy boli nejak náväznosti L4 a 9 pri VSS križovatke. Keď som sa pýtal, prečo v čase odpoludňajšej špičky chodia L6 a 9 z Maratónu po celej Terase až po Spoločenský pavilón úplne NARAZ, bolo mi povedané, že túto vec si uvedomili až v poslednej chvíli, ale nakoľko sa jednalo o krátkodobý CP, nechali to plávať, pretože už nebol čas všetko prekopávať.
Ak sa niekto pýta, prečo krátkodobý, čo som tým myslel, tak nech vie, že súčasný CP mestských liniek je letný prázdninový. Dňa 8.7.2000 sa obmedzovala doprava na leto, všetci verili, že do 31.8.2000. Dnes tu máme január 2004 a zatiaľ sa stále ide v prázdninovom režime To je aj odpoveď na otázku, prečo sa ráno od 7.00h jazdí ako v sedle, keď pritom MHD používa ešte kvantum študentov idúcich do škôl. Veď sú predsa prázdniny! Školy sú zavreté a študenti ešte o siedmej spia!
Nodes