Reakcia na: eMareq #2208:
Dakujem, ze si ma poucil o zosynchronizovani L7 a L3, ale musim ta sklamat, pretoze o tom viem, nakolko ich dennodenne vyuzivam az priamo z konecnej - OC Vazec. A druhym problemom je to, ze vo svojom prispevku som vobec nespominal nejaku zlu synchronizaciu L7,L3, ale dotkol sa nestastne urobeneho CP L4. Ma sluzit presne na taky prestup, ako si spominal- z L4 na L7. Nakoniec, z L2 sa na NO prestupuje na L3. Len by bolo vhodne, keby sa casy odchodov oboch liniek L2,L4 upravili o par (2-4) minut skor.A stacilo by len od st. lokomotivy.A potom by po Kuzmanke L4 s L7 nesli skupinovo,v tesnom zavese za sebou.Apropo, nestalo sa ti uz, ze si z L4 nestihol prestupit na sedmicku, lebo bud isla L4 pomalsie, alebo sa nahlila L7 a preto nesli v poradi, v akom maju normalne chodit (L4,L7), ale naopak?Pretoze mne sa to obcas stane.
Vladimír
Čo sa týka L4, teraz tu nebudem mrhať svojimi silami a vymýšľať riešenie. Ale v zásade treba v prvom rade odsledovať, ktoré spoje sú problematické pri nasadení sól a ktoré nie. Tých problematických nebude veľa. V maximálne exponovaných časoch sa vsunie medzi pravidelné odchy L4 nejaký posilový spoj alebo sa jednoducho na tento konrétny problémový spoj L4 zabezpečí kapacitné vozidlo (2xT alebo KT8D5). Ako to spraviť? Jednoducho to, čoho sa DPMK tak "bridí". Prejazd vozidla z inej linky. V čase odpoludňajšej špičky, a podotýkam, že dosť skorej špičky, zaťahujú nejaké R-ky do vozovne. Prečo by sa nemohli predtým presunúť do Barce a vykonať jeden spoj na L4 alebo aspoň nejakú posilu po zastávku Nám. osloboditeľov a ďalej do vozovne?