Autobusy
Typ |
Rok výroby |
Vek |
# |
Počet |
Poznámky |
SOR NSG 18 | 2023 | 1 rok | 4801 | 1 | ♿ ❄️ |
SOR NSG 12 | 2023 | 1 rok | 5802–5803 | 2 | ♿ ❄️ |
SOR NB 18 City | 2021 | 3 roky | 4766–4786 | 21 | ♿ ❄️ |
Solaris New Urbino 12 | 2021 | 3 roky | 5104–5118 | 15 | ♿ ❄️ |
SOR NB 18 City | 2018 | 6 rokov | 4757–4765 | 9 | ♿ ❄️ |
SOR EBN 11 | 2017 | 7 rokov | 6910–6918 | 9 | ♿ |
SOR EBN 11 | 2016 | 8 rokov | 6901–6909 | 9 | ♿ |
SOR NBG 12 City | 2014 | 10 rokov | 5801 | 1 | ♿ 🚧 ⚠️ |
SOR EBN 10.5 | 2014 | 10 rokov | 6801–6805 | 5 | ♿ |
SOR NB 18 City | 2013 | 11 rokov | 4702–4718, 4720–4756 | 54 | ♿ ❄️ |
SOR NB 12 City | 2013 | 11 rokov | 5701, 5703–5751, 5753–5761 | 59 | ♿ ❄️ |
SOR BN 9.5 | 2013 | 11 rokov | 6701–6705 | 5 | ♿ ❄️ |
Iveco First FCLLI | 2011 | 13 rokov | 5902 | 1 | ♿ |
Solaris Urbino 15/III | 2010 | 14 rokov | 3535 | 1 | ♿ |
Solaris Urbino 18/III | 2010 | 14 rokov | 3905 | 1 | ♿ |
Solaris Urbino 18/III | 2009 | 15 rokov | 3904 | 1 | ♿ |
Solaris Urbino 15/II | 2004 | 20 rokov | 3528, 3530–3531 | 3 | ♿ |
Solaris Urbino 12/II | 2004 | 20 rokov | 5102 | 1 | ♿ |
Karosa B 952E.1718 | 2004 | 20 rokov | 5244 | 1 | ⚠️ |
Solaris Urbino 15/II | 2003 | 21 rokov | 3524 | 1 | ♿ |
Solaris Urbino 15/II | 2002 | 22 rokov | 3514–3516, 3519 | 4 | ♿ |
Ikarus 280.08/A | 1990 | 34 rokov | 4082 | 1 | 💙 |
Sumár prevádzkových vozidiel
Typ |
Priemerný vek [roky] |
# |
Počet prevádzkových vozidiel |
Iveco First FCLLI | 13,0 | 5902 | 1 |
Solaris New Urbino 12 | 3,0 | 5104–5118 | 15 |
Solaris Urbino 12 | 20,0 | 5102 | 1 |
Solaris Urbino 15 | 20,3 | 3514–3516, 3519, 3524, 3528, 3530–3531, 3535 | 9 |
Solaris Urbino 18 | 14,5 | 3904–3905 | 2 |
SOR BN 9.5 | 11,0 | 6701–6705 | 5 |
SOR EBN 10.5 | 10,0 | 6801–6805 | 5 |
SOR EBN 11 | 7,5 | 6901–6918 | 18 |
SOR NB 12 City | 11,0 | 5701, 5703–5751, 5753–5761 | 59 |
SOR NB 18 City | 8,5 | 4702–4718, 4720–4786 | 84 |
SOR NSG 12 | 1,0 | 5802–5803 | 2 |
SOR NSG 18 | 1,0 | 4801 | 1 |
Výsledný sumár
Počet vozidiel | 205 |
Počet prevádzkových vozidiel | 202 (99 %) |
Priemerný vek prevádzkových vozidiel | 9,4 rokov |
Počet nízkopodlažných prevádzkových vozidiel | 202 (100 %) |
Počet klimatizovaných prevádzkových vozidiel | 166 (82 %) |
Trolejbusy
Typ |
Rok výroby |
Vek |
# |
Počet |
Poznámky |
Škoda 14 Tr 17/7M | 1999 | 25 rokov | 2003 | 1 | |
Škoda 15 Tr 11/7 | 1995 | 29 rokov | 1000 | 1 | |
Škoda 15 Tr 10/7 | 1993 | 31 rokov | 1001 | 1 | |
Sumár prevádzkových vozidiel
Typ |
Priemerný vek [roky] |
# |
Počet prevádzkových vozidiel |
Škoda 14 TrM | 25,0 | 2003 | 1 |
Škoda 15 Tr | 30,0 | 1000–1001 | 2 |
Výsledný sumár
Počet vozidiel | 3 |
Počet prevádzkových vozidiel | 3 (100 %) |
Priemerný vek prevádzkových vozidiel | 28,3 rokov |
Počet nízkopodlažných prevádzkových vozidiel | 0 (0 %) |
Počet klimatizovaných prevádzkových vozidiel | 0 (0 %) |
Električky
Typ |
Rok výroby |
Vek |
# |
Počet |
Poznámky |
TWT / Pragoimex VarioLF2+ | 2017 | 7 rokov | 834–846 | 13 | ♿ |
TWT / Pragoimex VarioLF2+ | 2015 | 9 rokov | 811–833 | 23 | ♿ |
TWT / Pragoimex VarioLF2+ | 2014 | 10 rokov | 801–810 | 10 | ♿ |
Pragoimex VarioLFR.S | 2011 | 13 rokov | 701 | 1 | ♿ |
T6A5 | 1992 | 32 rokov | 606, 608–617, 619–629 | 22 | |
T6A5-PV | 1992 | 32 rokov | 607 | 1 | 🚧 |
KT8D5 | 1991 | 33 rokov | 536–538 | 3 | |
T6A5 | 1991 | 33 rokov | 600–605 | 6 | |
KT8D5R.N2 | 1990 | 34 rokov | 512, 517, 521, 528, 530–531, 534 | 7 | ♿ |
KT8D5 | 1990 | 34 rokov | 513, 523, 525, 529, 535 | 5 | |
KT8D5 | 1989 | 35 rokov | 508 | 1 | |
KT8D5R.N2 | 1989 | 35 rokov | 509 | 1 | ♿ |
T3/VI.SUCS | 1986 | 38 rokov | 381, 383 | 2 | |
KT8D5 | 1986 | 38 rokov | 500–501 | 2 | |
T3 Mod | 1983 | 41 rokov | 359 | 1 | |
T3/VI.SU | 1982 | 42 rokov | 336 | 1 | 💙 |
T3/V.SU | 1979 | 45 rokov | 112 | 1 | 🚧 |
T3/V.SU | 1970 | 54 rokov | 100 | 1 | ⚠️ |
T2 | 1960 | 64 rokov | 212II | 1 | 💙 |
Ringhoffer | 1920 | 104 rokov | 10, 103–104 | 3 | 💙 |
Magyar Waggon és Gépgyár | 1913 | 111 rokov | 1II, 1 | 2 | 💙 |
Magyar Waggon és Gépgyár | 1913 | 111 rokov | 2 | 1 | 🚧 |
Magyar Waggon és Gépgyár | 1913 | 111 rokov | 3 | 1 | 🚧 💙 |
Ringhoffer | 1908 | 116 rokov | 21 | 1 | 💙 |
Sumár prevádzkových vozidiel
Typ |
Priemerný vek [roky] |
# |
Počet prevádzkových vozidiel |
ČKD Tatra KT8 | 34,4 | 500–501, 508–509, 512–513, 517, 521, 523, 525, 528–531, 534–538 | 19 |
ČKD Tatra T3 | 39,0 | 359, 381, 383 | 3 |
ČKD Tatra T6 | 32,2 | 600–606, 608–617, 619–629 | 28 |
Pragoimex VarioLF | 13,0 | 701 | 1 |
TWT / Pragoimex VarioLF2+ | 8,7 | 801–846 | 46 |
Výsledný sumár
Počet vozidiel | 110 |
Počet prevádzkových vozidiel | 97 (88 %) |
Priemerný vek prevádzkových vozidiel | 21,5 rokov |
Počet nízkopodlažných prevádzkových vozidiel | 55 (57 %) |
Počet klimatizovaných prevádzkových vozidiel | 0 (0 %) |
Konka
Typ |
Rok výroby |
Vek |
# |
Počet |
Poznámky |
| 1997 | 27 rokov | 1 | 1 | 🛸 💙 |
Výsledný sumár
Počet vozidiel | 1 |
Počet prevádzkových vozidiel | 0 (0 %) |
Detská železnica
Typ |
Rok výroby |
Vek |
# |
Počet |
Poznámky |
Schindler - BBC Bt | 1966 | 58 rokov | Ba/ú 132, Ba/ú 134 | 2 | |
ČKD T 211.1 | 1960 | 64 rokov | 701.953-2 | 1 | 💙 |
ČKD T 211.1 | 1959 | 65 rokov | 701.952-4 | 1 | 💙 |
ČKD T 211.1 | 1958 | 66 rokov | TU 29.2004 | 1 | 💙 |
Krutwig ČKD 900 BS 200 | 1957 | 67 rokov | U 29.101 | 1 | 💙 |
ABCa/u | 1913 | 111 rokov | ABCa/u 600 | 1 | 💙 |
Ca/u | 1913 | 111 rokov | Ca/u 601, Ca/u 620 | 2 | 💙 |
D/u | 1912 | 112 rokov | D/u 840 | 1 | 💙 |
Ca/u | 1910 | 114 rokov | Ca/u 621 | 1 | 💙 |
Ca/u | 1904 | 120 rokov | Ca/u 610 | 1 | 💙 |
D/u | 1886 | 138 rokov | D/u 841 | 1 | 💙 |
Hagans Klb-L Cn2t | 1884 | 140 rokov | U 36.003 | 1 | 💙 |
Sumár prevádzkových vozidiel
Typ |
Priemerný vek [roky] |
# |
Počet prevádzkových vozidiel |
Uzavretý osobný vlečný vozeň typu Ba/ú | 58,0 | Ba/ú 132, Ba/ú 134 | 2 |
Výsledný sumár
Počet vozidiel | 14 |
Počet prevádzkových vozidiel | 2 (14 %) |
Priemerný vek prevádzkových vozidiel | 58,0 rokov |
Počet nízkopodlažných prevádzkových vozidiel | 0 (0 %) |
Počet klimatizovaných prevádzkových vozidiel | 0 (0 %) |
Súhrn
Počet vozidiel |
333 |
Počet prevádzkových vozidiel |
304 (91 %) |
Priemerný vek prevádzkových vozidiel |
13,7 rokov
|
Celkový počet nízkopodlažných prevádzkových vozidiel |
257 (85 %) |
Celkový počet klimatizovaných prevádzkových vozidiel |
166 (55 %) |
Legenda
♿ | nízkopodlažné vozidlo |
❄️ | klimatizované vozidlo |
🚧 | technologické vozidlo |
⚠️ | výcvikové vozidlo |
💙 | historické vozidlo |
🛸 | špeciálne vozidlo |