Reply on: veteran #59901:
Tiež si to všímam, zdá sa mi, že hlavne "mladší" vodiči. Asi nebol čas pri zácvikoch na jednotlivé typy vozov na ukázanie rôznych fintičiek okolo kúrenia. Okrem toho žial máme aj vodičov skúsených, ktorí v 35 tich celzioch veselo jazdia bez klímy alebo v zime bez kúrenia (neraz nezapnú ani obehové čerpadlo), "bo treba šetric naftu". Neviem pre koho šetri, za menšiu spotrebu dostane tak akurát veľké kulové od podniku, akurát sa potí jak somár v kisni alebo mrzne ako cibazol - a samozrejme cestujúci s ním. Viesť autobus alebo električku v takomto čase bez funkčného kúrenia vodiča nie je žiadna frajerina typu "však vytrimem, ňé?", ale hrubá nezodpovednosť voči cestujúcim, sebe aj ostatným na ceste.Po určitej dobe totiž takýto premrznutý a klepajúci sa vodič nie je schopný rýchlo reagovať na zmeny v dopr. situácii, mám to z vlastnej skúsenosti. no a samozrejme kvalita vozidiel a ich údržby...vieme svoje.
TA