Vie niekto kompetentny napisat preco nesli dnes rano autobusove spoje X6 v case 06:54, 07:06, 07:18 zo zastavky Nova nemocnica smer Stanicne namestie??
v tom vetre a mraze stat rano pol hodinu a cakat kedy sa konecne objavi X6 a ona nic, jedna, druha tretia a nestihnut do prace, o tom ani nehovorim, ziadne nahradene vozidlo!
dnes rano som nemala ine slovo na Vas len banda debilov, nekompetentnych, nezvyknem prispievat ani byt utocna, ale dnes mi to naozaj neda,
navyse dalej sofer autobusu c.23 absolutne nepozna svoju trasu zachadzania, nezasiel do arealu na zastavku Bahylova, uz viac krat, ti ludia, ktori tam pracuju musia slapat dalsich 500metrov len preto, ze niekto nepozna trasu autobusu, smutne... a do arealu zavodu Ushin to iste, naco by zachadzal ked mu zahlasi U-shin areal...nevie, ze ma zachadzat je odpoved, tak nech sa naucia, ja sa tiez musim zodpovedat za vsetko co robim a mat argumenty, tak ake mate Vy, ze vynechaju 3 spoje X6 a ludia nestihaju do prace a ze soferi nepoznaju trasy?
Velakrat soferi pomahaju, cakaju ludi na zastavke, su tolerantni, komunikuju normalne, nehadzem do jedneho vreca, ale dnes rano stacilo, minimalne nahradna doprava ked sa nieco deje, REAGUJTE NACO STE TAM?...a soferi nech sa naucia trasy!
Neviem, ako v 3502 (osobne obdivujem odvahu človeka, ktorý ten črep ešte posiela von), ale v 3327 to proste zapnuté bolo, len to nešlo. Vodič patrične zdieľal nadšenie z pracovných podmienok s vodičmi, ktorých viezol domov po šichte.
Tiež si to všímam, zdá sa mi, že hlavne "mladší" vodiči. Asi nebol čas pri zácvikoch na jednotlivé typy vozov na ukázanie rôznych fintičiek okolo kúrenia. Okrem toho žial máme aj vodičov skúsených, ktorí v 35 tich celzioch veselo jazdia bez klímy alebo v zime bez kúrenia (neraz nezapnú ani obehové čerpadlo), "bo treba šetric naftu". Neviem pre koho šetri, za menšiu spotrebu dostane tak akurát veľké kulové od podniku, akurát sa potí jak somár v kisni alebo mrzne ako cibazol - a samozrejme cestujúci s ním. Viesť autobus alebo električku v takomto čase bez funkčného kúrenia vodiča nie je žiadna frajerina typu "však vytrimem, ňé?", ale hrubá nezodpovednosť voči cestujúcim, sebe aj ostatným na ceste.Po určitej dobe totiž takýto premrznutý a klepajúci sa vodič nie je schopný rýchlo reagovať na zmeny v dopr. situácii, mám to z vlastnej skúsenosti. no a samozrejme kvalita vozidiel a ich údržby...vieme svoje.
Pride elektricka na RSM zahlasi sa "vozidlo mimoriadne pokracuje smer botanicka zahrada" a nasledne nasledujuca zastavka Zimna atd. Verim, ze pre DPMK je to nepredstavitelny problem zadavat palubaku operativne trasu, ale v 21. Storoci by to mala byt samozrejmost.
A ked uz ma elektricka vytvorenu operativnu trasu, da sa jednoducho zobrazit na infopaneloch vsade po trase.
Iv