Neviem, ako v 3502 (osobne obdivujem odvahu človeka, ktorý ten črep ešte posiela von), ale v 3327 to proste zapnuté bolo, len to nešlo. Vodič patrične zdieľal nadšenie z pracovných podmienok s vodičmi, ktorých viezol domov po šichte.
Tiež si to všímam, zdá sa mi, že hlavne "mladší" vodiči. Asi nebol čas pri zácvikoch na jednotlivé typy vozov na ukázanie rôznych fintičiek okolo kúrenia. Okrem toho žial máme aj vodičov skúsených, ktorí v 35 tich celzioch veselo jazdia bez klímy alebo v zime bez kúrenia (neraz nezapnú ani obehové čerpadlo), "bo treba šetric naftu". Neviem pre koho šetri, za menšiu spotrebu dostane tak akurát veľké kulové od podniku, akurát sa potí jak somár v kisni alebo mrzne ako cibazol - a samozrejme cestujúci s ním. Viesť autobus alebo električku v takomto čase bez funkčného kúrenia vodiča nie je žiadna frajerina typu "však vytrimem, ňé?", ale hrubá nezodpovednosť voči cestujúcim, sebe aj ostatným na ceste.Po určitej dobe totiž takýto premrznutý a klepajúci sa vodič nie je schopný rýchlo reagovať na zmeny v dopr. situácii, mám to z vlastnej skúsenosti. no a samozrejme kvalita vozidiel a ich údržby...vieme svoje.
Pride elektricka na RSM zahlasi sa "vozidlo mimoriadne pokracuje smer botanicka zahrada" a nasledne nasledujuca zastavka Zimna atd. Verim, ze pre DPMK je to nepredstavitelny problem zadavat palubaku operativne trasu, ale v 21. Storoci by to mala byt samozrejmost.
A ked uz ma elektricka vytvorenu operativnu trasu, da sa jednoducho zobrazit na infopaneloch vsade po trase.
Na Technike ani bu o vyluke. Zastavila L4 nikto z cezpolnych nevedel, kam to ide... Na infotabuliach svieti len 7. Vo voze samozrejme hlasi zastavky na starej trase
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TA